Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.05.24. 21:29 örömlány

Az elhatározás folyamata 2.

Tehát a 60-as tanárember szinte az egész életét elmesélte, sikerestől-válságostól, tanmesékkel fűszerezve, helyenként célzottan. Határozottan udvarlásnak mondható a viselkedése, de azért mindig ott sejlett, hogy itt milyen szituációról is van szó. Szinte az utolsó pillanatig ott lebegett a lehetőség, hogy ne mondjak igent, egészen addig, amíg egy újabb fizetnivaló nem jelentkezett, aközben, hogy a napi kiadások folyamatos gondot jelentettek. Igent mondtam. A találkozáskor már nem akartam "felültetni", hogy mégsem, de közel voltam hozzá.
Az első érintéseknél fáztam, pedig nem mondhatom, hogy hűvös lett volna a szobában. Aztán kicsivel később belejöttem a dologba, úgy tűnt nem vagyok fából... de a történetnek ezt a részét már tudjátok.
Érdekes volt hangulatom változása az eset után (persze nem tartott túl sokáig), az "ide lőjetek, megadom magam" hangulatom átváltott a csak azért is megcsinálom, megvédem a helyzetünket, ha kell ilyen módon (amelynek azért van kellemes része is)..., harcos amazon álláspontra váltott. De nem tartott sokáig, mert a következő helyzetig eltelt idő is a bizonytalanságomat mutatta, na meg az óvatosságomat. Abban bíztam, hogy történik valami előrelépés azokban a dolgokban, ahonnan megváltás várható, de minden állt és állt, és áll...
(Annyit adalékként elmesélek, hogy a párkapcsolataim úgy alakultak, hogy szinte mindig én voltam jobb anyagi helyzetben, tehát saját tapasztalatból nem  ismerem azt a helyzetet, amikor a férfi eltartja a nőt, de sokszor még én segítettem a páromnak...  Mindemellett az az agyonemancipált nő sem voltam, mert jellemzően az ő céljai jelentették a közös célokat. Kétszer fordult elő, hogy nemet mondtam, az egyik teljesen jelentéktelen dolog volt - gyorsan megkaptam, hogy nem állok támogatón mellette. A második nem az ütős volt...  Nagyon-nagy a kontraszt...)

Visszatérve az elhatározáshoz, még mindig nem kiforrott sok-sok minden, - hogyan is lenne az...? - de érdekes tapasztalatokat szereztem, leckéket kaptam, (és lehet, adtam is...),  bár még nem  látom a legtöbbnek mi is az értelme...:), és ez csak egy pici szelet ... Lassan eltelt két hónap, lehettem volna sokkal okosabb és ügyesebb, de háát, kezdem érteni a mondást: majdnem mindegy, hogy milyen úton jársz, csak legyen utad! A kanyar is az út része (ráadásul olaszul kurvá-nak hangzik:D.)

Mit szeretnék? Adni azt amit épp tudok, rendezni, helyrehozni sok mindent, tenni a dolgaimat, no meg  a
a szeretet, szerelem és szeretkezés hármasságának elérését, egyszercsak...:)  

(Lehet címkézni így: naiv, idealista, álmodozó, valóságtól elrugaszkodott, életszerűtlen...,

de talán másként is.)

Egy aprócska kiegészítés: A leírás esetleges tárgyilagossága, érzelemmentessége véletlenül sem azt jelenti, hogy habostorta a történet,  követni pedig egyáltalán nem ajánlom.

 

7 komment

Címkék: címkék elhatározás kontrasztok


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr572028659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szúnyog 2010.05.25. 00:24:59

"a szeretet, szerelem és szeretkezés hármasságának elérése" - írod. De szép is! Igaz, ez örömlányoknak, illetve az örömlányok vendégeinek aligha sikerül. Hacsak nem vendégként jelenik meg a későbbi társ. De ez már mesébe illően romantikus.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.25. 00:36:52

@Szúnyog: :D :D :D
"Nagy kincs ám a mesékben élő lelkű leány!" - ezt csak úgy idéztem, valahonnan...

Én meg úgy álmodozok, ahogyan jól esik, most épp szakadt, hát mért ne tettem volna... :D

Walter85 2010.05.25. 01:52:04

@örömlány oromlany.blog.hu:
Gondolkoztál már azon kedves, hogy meddig kívánod csinálni az örömlánykodást? Nagyon szép, amiket írsz és kívánom, hogy a lehető legtöbb valósuljon meg belőlük, de ezen az úton elérni őket nagyon nehéz és nem is kockázatmentes. Valóban nagy kincs az a fajta leányzó:)...és a kincsekre bizony vigyázni kell.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.25. 07:49:02

@Walter85: Igen. De helyzetfüggő. Köszönöm jókívánságaidat, azt nem is mondtam, hogy könnyű lenne, vagy kockázatnélküli.
A többünk által vágyott hármasságot emlegetni meg egyenesen abszurd ilyen helyzetben, mondja a racionális felem, reális esélye mekkora is lehet...? Holmi kincs emlegetése is vicces... a meséről jutott eszembe.
Különös helyzet...

vén betyár 2010.05.25. 12:57:35

A hétvégén fiatal értelmiségiekkel, jogászokkal, műszakiakkal beszélgettem, van köztük házas, elvált, csalódott...De mindegyik kipróbálta ezt a szolgáltatást.Elmondták, hogy pár éve még nagyon színvonalas volt, egyfajta garancia kulturált örömforrásra.Ma már növekszik a konkurencia, csökken a színvonal, ezen a szinten is megjelentek a repedt sarkúak, nemcsak a kocsisoron és az utak mellett.Ennek ellenére ezt tartották a legelfogadhatóbb és igénybe vehetőbb kulturált lehetőségnek.Persze a Hiltonnal nincs összehasonlítási alapjuk - gyanítom a kocsisorral sem igazán.
Tőlük tudtam meg, hogy már vannak olyan Fórumok is, ahol a kuncsaftok megbeszélik egymással a tapasztalataikat.Sok érdekeset hallottam, úgyhogy némileg kénytelen vagyok módosítani korábbi merev és elutasító álláspontomat.A fiatalok is némiképp gyanakodva néztek rám, mi lehet ez a nagy érdeklődés?Azért ne reménykedj!:D
Korábbi elvi fenntartásaimat fenntartom: A tűz nem játék, a fegyver sem, a bűn sem.Bűn ez?Ha nem is, de veszélyes!

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.25. 18:59:41

@vén betyár: Milyen tekintetben módosítottad korábbi álláspontodat?

Arról hosszasan lehetne beszélgetni, hogy bűn-e ez, ha nem miért nem, ha igen, miért az?

vén betyár 2010.05.26. 04:41:44

@örömlány * oromlany.blog.hu: Igen, arról /is/ hosszasan lehetne beszélgetni.
Korábban úgy voltam vele, hogy itt vki vagy nagyon hülye vagy engem néz annak.
Most meg úgy vagyok vele, hogy engem senki ne nézzen annak.
süti beállítások módosítása