Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.10.08. 10:32 örömlány

Titkomat megosztanám...

 Uraim!

Játsszunk...

Aki -igazoltan - befizeti havi jövedelmének 10 %-t Kolontár Önkormányzatának ‎"KOLONTÁR ADOMÁNYSZÁMLA: 11748090-15427298-06540009" OTP bankszámlájára - annak bemutatkozom.

Aki - igazoltan - befizeti egyhavi jövedelmét Kolontár Község Önkormányzatának ‎"KOLONTÁR ADOMÁNYSZÁMLA: 11748090-15427298-06540009" OTP bankszámlájára - Vele szeretkezni is hajlandó vagyok.

Aki - igazoltan - befizeti egyévi jövedelmét Kolontár Község Önkormányzatának ‎"KOLONTÁR ADOMÁNYSZÁMLA: 11748090-15427298-06540009" OTP bankszámlájára - Vele többször is.

Nos?

Ki kezdi?

A JÁTÉKOT BEFEJEZTEM.

 

40 komment

Címkék: titokmegosztás adomány kolontár községnek


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr732355820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.10.08. 14:11:53

Segítsen mindenki ahogy tud, a vörösiszap károsultaknak!

Esztergom a Nemzeti Hős Város, Felcsút, Alcsút a testvérvárosok!

Illés emberei ellenőrizték a tározókat, a tulajok mellett ők is felelősek!

Itt az emberi mulasztás orbán eltárs!

Az ellenzék mire vár, miért nem kéri számon Illést???

tapangász 2010.10.08. 16:14:43

Kedves Örömlány,
Eredeti ötletedhez gratulálok, ami ott történt az valóban szörnyű.

Sajnos nem tudok játszani, mert nem tudom a havi fizetésem 10%-át úgy megtakarítani, hogy az teljesen "szabad felhasználású" legyen. Pláne egy havit...
Azaz kénytelen vagyok ismeretlenként olvasni továbbra is a bejegyzéseidet. Azért kár...
Kívánom, hogy legyen akár (több) nyertese a játéknak.

sarius 2010.10.08. 17:28:08

Mit érnék azzal, ha bemutatkozol, basszus..?

Ami a második pontot illeti, elég drága dugás lenne nekem: egyhavi jövedelmemből egy ötcsillagos szállodában saját jacuzzis apartmant tudok kivenni egy hosszú hétvégére (teljes ellátással, mondhatni all inclusive), hozzá két elsőosztályú, fullextrás luxuskurvát kétszer két órára.

Szóval nekem nem buli.

Vizibolha 2010.10.08. 18:45:50

@sarius: szerintem egy ilyen jatekert nem sok ennyi, de izlesek es pofonok :)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.10.08. 19:02:28

@sarius: Háát, egy ilyen sötét bunkó hozzászólásra nem tudok mit mondani, sajnálom, sajnállak...

HToma 2010.10.08. 19:53:53

Jó ötlet :)
Bruttó vagy nettó jövedelem?

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.10.08. 21:28:04

@HToma: Hm, ebben pontatlan voltam... Tehát a kedvezőbb... :)

TexMex 2010.10.09. 20:17:47

@örömlány: nem akarok én senkit megvédeni, de miért lenne sötét bunkó a hozzászólása? Egyszerűen leírta, hogy neki miért nem "buli" az ajánaltoddal élni, és ennyi.

Mellesleg ha már erről van szó, egy dugásért én se adnám oda az egyhavi fizetésem, de ez más kérdés. És még mielőtt engem is lebunkóznál: adakoztam az iszapkárosultaknak nemcsak pénzben, hanem munkaórában is.....

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.10.10. 05:27:15

@TexMex: Miért?
Azért, mert a hozzászólása mellett, nem írt arról, amiről Te. Hogy volt segíteni, vagy már befizetett, de köszöni, az ajánlat további része nem érdekli.
Egyébként, amiről esetleg nem tudsz: Magánban elég sokan kerestek meg a blog kezdete óta, hogy szeretnének velem találkozni, akár csak egy beszélgetés erejéig is... Nos gondoltam legyen ez valami hasznos...
Az indexen meg a díványon se csodálkozom, butácska posztjaimat kitette a címoldalra, a blogajánlóba...ezt nem... pedig ennek, most, jól jött volna a nyilvánosság...

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.10.10. 05:31:34

@tapangász: Köszönöm... A közömbösséget látva eljutottam odáig, hogy a szexuál-(és társadalom)lélektani könyvet, amit írunk, névvel jelentetem majd meg...
Nem érdekel a sok ostoba megnyilvánulású, farizeus, álerkölcsös, esetleg gyáva ismerős, "barát", rokon, és a többi...

gentlemaaann 2010.10.10. 14:13:20

engem érdekelne az ajánlatod, örömmel áldoznék pénzt a jó cél érdekében. hogy képzelted pontosan?

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.10.10. 18:20:06

@petronella: Igazad van, befizetni lehet a nőknek is, ott a számlaszám.
Sajnálom, csak férfiakban gondolkodom, ami a továbbiakat illeti, én már csak ilyen régimódi vagyok...

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.10.10. 18:21:42

@gentlemaaann: A számlaszám a bejegyzésből látható, befizetéskor ellenőrizd.
Az igazolás birtokában találkozhatunk.:) Lehet itt magánlevelet is küldeni, a nicknévre kattintva.

idem 2010.10.14. 11:49:08

Mennyit sikerült gyűjtened?

Anti Anyag (törölt) 2010.10.14. 21:24:10

@TexMex: Szerintem meg szövegértési problémája van a srácnak.

1. A havi jövedelme NEM A DUGÁS ÁRA, hanem adomány Kolontár településnek.

2. A dugás ajándék, amit vagy elfogad, vagy nem.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.10.15. 08:08:24

Örömhír!
Megérkezett az első igazolás 10% átutalásáról.
Köszönjük!

vén betyár 2010.10.15. 11:41:45

@örömlány: Melyik kategóriában?
Felvetettem az asszonynak, hogy a második lehetőséget vállalnám, egyszerre három legyet is üthetnék egy csapásra, fellebbenthetném a titkot is és jóérzéssel adakoznék, de azt mondta, hogy egyrészt ezzel nem szabad viccelni, másrészt mindjárt ő üt agyon egy csapással egy vén marhát.
Ebben maradtunk.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.17. 19:41:20

@örömlány: Én pedig megértem a hozzászólását.
Ha neki, vagy nekem annyi pénzünk lenne, hogy egyévi jövedelmünket(nagyvonalúan számoljunk bruttóval), simán kicsengetnénk, akkor már régesrégen megtörtént volna az adakozás ekkora összegben, s nem egy ilyen felhívás hatására történne ez meg.
Ráadásul ilyen gazdagon szinte bármely nőt megkaphatnék, akár többszöri szexre is. Mivel az ennyire gazdag pasik nem szorulnak rá blogok felhívásaira, ezért ez eléggé biztosra menésnek tűnik. Úriember és úrinő pedig biztosra nem fogad.

Szóval ebben valóban mi az üzlet, hiszen nem tudok róla, hogy az ismeretlenség homályában egy sztár vagy Istennő rejtőzne, akit akár csak sima bemutatkozás erejéig is megismerni lenne életem legnagyobb élménye.
Ennyi erővel bármely, blogokon jelenlévő (blogger, vagy csak sima kommentelő) nő tehetne ilyen felhívást, mitől lenne nagyobb élmény tudni azt, hogy te ki vagy, mint tudni azt, hogy ők ki(k)?

Amúgy is elég gáz az olyan férfi, aki csak ezért utalna, hogy veled ágyba bújjon.
Egyébként a többszöri alkalom mit jelent? Ha minimálbéres Józsi utalja az éves pénzét, akkor három, ha vezérigazgató Pista, akkor huszonhárom? Mitől függ a több, mennyi a "több"-nek a pontos értéke?

2010.10.18. 10:46:07

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): nem hiszem, hogy ennyire túl kéne spilázni ezt a dolgot. Sőt.
Nem is szimpatikus ennyire kielemezni, kianalizálni csak azért, hogy te önmagadat ilyen okosnak lássad, hogy rájöttél ezekre a dolgokra.

nincsjel · http://nincsjel.blogspot.com/ 2010.10.18. 17:42:58

Ejnye, miért tetszik régimódinak lenni? :-))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.18. 19:33:35

@Kulics: Hogy mennyire kell túlspilázni, és mi a túlspilázás, azt ne szimpátia pontok döntsék el. Köszi.
Hogy a pontatlanságokra, és súlyos önképzavarra történő felhívás nem szimpatikus, azt konkrétan leszarom. Hogy nekem mi a véleményem magamról, az az én dolgom.
Arra, pedig, hogy beszólni próbálsz, csak azt tudom üzenni, amit a Videoton szurkolók kiabáltak Mezey mesternek a Siófok elleni mérkőzés huszadik percében :)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.10.18. 20:28:45

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Hogy mi mit ér meg, azt mindenki maga tudja. (Volt ezen a blogon épp elég vágyakozó, aki mást sem kért, csak hogy találkozhassunk.. más meg másért vágyakozott.) A blog indításakor szabályként állítottam be, hogy blogolvasóval nem találkozom.
A fenti bejegyzéssel átírtam a saját szabályomat. Ezt meg... én tudom miért.
Ne olvasd, ha zavar.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.10.18. 20:30:16

@vén betyár: Első kategória, szerencsére elég jól keres a jelentkező.:)
Megértem az asszonyt! :)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.10.18. 20:31:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Egyébként nem anyagi függő a történet, nem érdekel a pénz, sajnos, vagy szerencsére...

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.19. 02:19:59

@örömlány: Nem is erre céloztam.
De pontosítsd, hogy azoknak szól, akik annyira marhára akarnak találkozni veled. Átlagolvasó szemében nem vagy több, mint más nőnemű, ezért nem érez téged "jutalomnak" az adakozásért, és remélhetőleg nem csak emiatt fog adakozni.
És pontosítsd a soha be nem következő többszöri szexet is.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.10.19. 03:47:29

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
A rendszeres blogolvasók számára ez egyértelmű lehetett.
A többszöri szex az bizony kölcsönös, közös igény szerinti lett volna, - éves jövedelem nagyságrendjétől függetlenül.
De mivel - hiszen írtam - a játékot befejeztem, már nem lesz.
Aki eddig befizetett - a választott lehetőséggel élhet, a többiek számára nincs több esély.

2010.10.20. 11:21:48

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Figyelj, számomra volt túlspilázás. Az én szubjektív véleményem szerint egy rossz indulatú, karcos kommentet írtál, amiből simán kiviláglott az irigységed és a negativizmusod. Naná, hogy ez nem tetszik neked. Ennyi.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.20. 16:16:05

@Kulics: Aztán kire és mire lennék irigy? Anonim blogíróra? Zsoltika a tények makacs dolgok, a szemellenzős vakság is az.

@örömlány: De nem mindenki rendszeres blogolvasó, van aki csak néha olvas bele, van, aki még annál is ritkábban.

2010.10.20. 16:53:26

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): irigységed az iránt, aki nem a garast a fogához verve közgazdasági számítások alapján éli az életét.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.20. 18:00:24

@Kulics: Zsótika, egyre jobban félrebeszélsz. Baromságokat írni én is tudok. pl. irigy vagy rám, aki nem herdálja a vagyonát értéktelen dolgokra, mert reálisan gondolkodik és figyelembe veszi az ár/érték arányt.

2010.10.20. 20:51:20

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Te el vagy tévedve. Összetéveszted ezt a blogot egy ipari esztergagép vásárlásának közgazdasági elemzésével. Ott van helye az ár/érték arány vizsgálatának.
Egy olyan esetben, amikor adakozásra szólítanak fel egy katasztrófa túlélőinek megsegítésére... na ott milyen ár/érték arányról beszélsz te nagyonokos ?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.21. 14:01:42

@Kulics: No igen, láthatóan semmit sem fogtál fel kezdettől fogva a mondanivalómból. Köszönjük Emese! :)

életfa · http://polgarmesterpilisszanto.blog.hu 2010.10.21. 16:30:25

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Nem értem ezt a véleménycserét...
Azt se, hogy mi a csoda a gondod...
Ha nem tetszik az ötlet, nem élsz vele, ennyi...
Véleményt írhatsz, de makacs igyekezettel meggyőzni másokat, azt meg minek?

Számomra úgy tűnik teljesen más világban élsz, mint Kulics, vagy örömlány.
Igyekezz abban a világban jól érezni magad...! (Már ha ez érdekel.)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.24. 11:42:53

@életfa: Mert én egész népemet kötelességemnek tekintem tanítani. Nem középiskolás fokon.
Igyekszem a valóságos világban jól érezni magam, további jókat az álomvilágban:)

Bello - egy szűz fiú naplója 2010.10.24. 16:05:44

Kedves Örömlány!
Még tavasszal írtad, hogy nem tudsz (talán nem is mersz?) az anyagi körülményeid miatt fényképet kitenni szexpartner keresőre.
Nem tudom hogy azóta megoldódott-e a dolog.
Én elvállalnám, hogy lefotózlak és elküldöm a fotókat neked (digitalizálva).
Mindezt ingyen és mindenféle hátsószándék nélkül.
Nagyon nemes és önzetlen gesztusnak tartom azt amit most tettél ebben a bejegyzésedben!
Ha érdekel írj e-mailt: kisdead88@gmail.com

Torrhen 2012.07.13. 10:54:32

Istenem... azta rohadt élet...

Kulics nevű forumozó: Te egy balfék vagy.

Örömlány: Igazán szép, nemes cselekedetnek... is tűnhetne, hogy a jó ügy érdekében kurváskodsz.. de tényleg. Persze, mondjuk ez nem kurváskodás, mert a szexért nem fogadtál el pénzt, aki veled akar kefélni, az fizessen Kolontár önkormányzatának... gondolom így nyugtatod magad, hogy nem vagy kurva... "hiszen nem nekem fizettek, nem fogadtam el pénz a szexért" -> mondhatod magadban. :D

Amúgy ezzel egyáltalán nincs gond, hogy szereted a faszt, legalább felmered vállalni, nem úgy, mint egyes nyámnyila picsák..

Dehát ez a "játék" ez... szánalmas, nézd már:

10%-ért bemutatkozol (xDDD Ki a franc vagy te ? Csak nem az Eva Mendes, ezesetben lehet hogy befizetek egy körre..)
Egyhaviért szétteszed.

Te valami Istennő lehetsz ezek szerint.. (bár az valószínűbb, hogy csak azthiszed magadról, hogy Istennő vagy.. :)
süti beállítások módosítása