Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.09.01. 11:09 örömlány

Útszéli

Próbálgattam...  Álltam az út szélén, integettem, mosolyogtam, keserves képet vágtam. Sokáig nem állt meg senki... a rámdudálóknak emlegettem a felmenőit... aztán végre egy helyes és kedves férfi indexelt és megállt. Akár szívesen fizettem is volna neki, de visszautasított...

 

 

Szerszáma ugyan nem volt, de elment és hozott, segített megoldani a csavart és a gondomat is.

Hárman álltunk az út szélén, igaz ők főként a másik oldalon. Mikor vészvillogva megálltam azonnal azt keresték, mi módon segíthetnének.

Szépek voltak, kedvesek, tisztaszeműek, ezt az autóból elsuhanva nem is látja az ember lánya.

Uraim!

Kezdem végre megérteni miért járnak lányokhoz, és miért indexelnek az út szélére... Tisztes polgári házak díszes ajtói mögött ritkán lehet ennyi szépséget, kedvességet látni...

Uraim!

Büdös kurvákat, riherongy cafkákat ne az útszéleken és diszkrét lakások félhomályában keressenek!

Nézzenek szét saját házuk táján...

Nézzenek szét és kérdezzék meg az asszonyt, vajon azért nem szeretkezik-e Önökkel jóízűt jóideje, mert mással keresi a gyönyört.

Kérdezzék meg nyugodtan nagylányaikat, vajon képesek-e egy whisky-cola, vagy egy Bacardi Breezer után a sötét parkolóban, vagy a disco mosdójában egy öt perces gumi nélküli numerára a meghívóval...

Kérdezzék meg édesanyjukat, igen, az anyákat, akik képesek felnőtt fiaik életét merő önzésből, majomszeretetből, ostobaságból egy életre tönkretenni, és szétverni családokat...

Majd mondják nekik nyugodtan: Álljatok ki az út szélére és tanuljatok... Tanuljátok meg tisztelni és szeretni magatokat, a Férfit, az életet... És ha sikerült, gyertek haza, nyugodtan.

Uraim!

Tiszteljék és szeressék a Nőt!

Épp ideje mindnek...

 

Szerencsém volt, véletlen... - mondhatják. Nem mind szép és kedves és tisztaszemű, aki az útszélén áll... Lehet... bár mind ember! És tegyék a szívükre a kezüket: Vannak véletlenek??

19 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr162263443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittscards 2010.09.01. 21:06:15

"Munkaruhában" kellett volna kiállnod oda, tuti lett volna megálló :-)

Akiket én szoktam látni az út szélén, azok holdjárótalpú cipőben, testhezálló nadrágban, platinaszőkére festett hajjal és erős sminkben álldogálnak a kanyarban a földútnál és többnyire hazánk legnagyobb lélekszámú kisebbségének tagjai. Nem a szép az a jelző, ami eszembe szokott jutni róluk, meg óhatatlanul is felmerül bennem, hogy az út szélén nincs zuhany a kuncsaft után. Ilyesmi lányokat szoktam látni: www.norc.hu/pano/WMO86HFx/ vagy www.norc.hu/pano/07Pnqcr8/

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.09.01. 21:39:58

@pittscards: Abban voltam. Ha nem is olyanfélében, mint ők.:) Kicsit kontrasztos volt a kép. :D Lehet, hogy ez zavarta az elhaladókat, vagy vmi csapdát sejtettek a vészvillogós autót illetően...
Zuhany az tényleg nincs, de meséltek már olyanokról, akik épp ezt szeretik... háát, ízlés dolga...

pittscards 2010.09.01. 22:11:04

@örömlány: Sajnos bizalmatlannak kell lenni ilyen helyzetben, én már jártam pórul ezzel :-(

vén betyár 2010.09.02. 07:24:37

@örömlány: Attól félek, hogy igaza van pittscadsnak.
Egészen mások lettek volna a benyomásaid, ha vetélytársnőként fogadtak volna.
Meg olyan is megesett, hogy hasonló esetben segítségnyújtás címén a szép, tisztaszemű, mosolygós lánykák kezén kézen-közön eltűnt a pénztárca/mobiltelefon.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.09.02. 11:00:43

@vén betyár: :D :D :D
Megkérdezték, hogy lenne-e kedvem velük dolgozni, mert egy ilyen jókedélyű jó csajjal szívesen dolgoznának...

rozsdafarku 2010.09.02. 12:50:19

@örömlány: Most már nekem is egyre rokonszenvesebbek.Merre is történt az eset?:D

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.09.02. 14:54:27

A nullásról kellett kihajtanom műszaki okból, szerintem a nagytarcsai lehajtónál.:D

vén betyár 2010.09.02. 15:09:27

@örömlány: Komolyan: mi volt?Kerékcsere?
De melyik irányban?
Komolytalanul:Más ilyenkor bepasizik, te meg becsajoztál.:D:P

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.09.02. 15:26:11

@vén betyár: Neeem, más agresszív hibajelzés. Az M5 felé haladtam, Dunakeszi irányából. Sok lány áll a nagytarcsai lehajtónál, a két szépet keresd! :D

vén betyár 2010.09.02. 16:17:35

@örömlány: ÁÁÁÁÁ
Megvárom, míg ideérnek...:)

pittscards 2011.01.02. 16:58:45

Ma bicikliztem egy sort, láttam az út szélén a lányokat, nem voltak túlöltözve... Mégiscsak elég rossz munka lehet ez.

pittscards 2011.01.03. 20:31:47

Az az 5-6 ezer forint egy szopásért nem rossz pénz, csak két szopás között is ott kell állni az út szélén, az nem olyan nyerő...

vén betyár 2011.01.04. 11:17:56

@pittscards: Azt is elszedik tőlük!(:
Szemét aki még belőlük is hasznot húz!
süti beállítások módosítása