Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2012.02.24. 03:11 örömlány

A mese él 2.

Megígértem, folytatom.

Egyik sem a kettő közül.

Mindkettőt próbára tettem, buktak.

Meghallottam a hangját - erről írtam már - , és tudtam.

Megállíthatatlan volt.

Az, hogy majdnem három éve, hogy megismerkedtünk, és Ő már az elején tudtomra adta, hogy kellenék, az kedves.

Az, hogy hárítottam, okokat kerestem, magamban másként minősítettem, az valószínűleg az én hülyeségem.

Az, hogy három évet szenvedtem, nyavalyogtam, kínlódtam, az nyilván még kellett.

Azt, amit Vele megéltem, talán már sokkal hamarabb is megélhettem volna.

Azt, amit Vele megéltem, leírni nem tudom.

Magamban újra átélni, bárhol, bármikor, igen.

Ez a mese, ez a csoda, az a bizonyos.

Mert ilyen nincs, csak a mesében.

Az, hogy mit kezdünk ezzel, egymással, az a mi dolgunk.

Most nem tudom.

 

Egyet tudok, de ezt az egyet József Attila már megírta:

 

Holott náddal ringat,

holott csobogással.

kékellő derűvel,

tavi csókolással.

 

Lehet, hogy szerelme

földerül majd mással,

de az is ringassa

ilyen ringatással.

Ringató, 1928 tavasza

 

 

Bukás, bukás hátán..., de ilyen az élet. XD

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr644189864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

medali (törölt) 2015.06.15. 01:29:33

Nagyon szepen irtad le. Talan azert is tetszik, mert nehany sorban masik ket emberre is raismertem. :)
A vers is nagyon szep es a dal is.
süti beállítások módosítása