Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.09.27. 12:34 örömlány

Szerelem-szerelem hátán

 Nos, eddig panaszkodtam...

Most már igazán nem kellene...

A nemrégiben történt nagy találkozás után történt egy másik...

Lassan eljutok a régi álmomig, hogy számomra 3-4 férfi "tartása" lenne ideális...

Igen egy újabb nagy találkozáson vagyok túl... :D Most inkább a másik lett szerelmesebb, mint én... persze nekem is tetszik:) Mintha testvérek lennénk, ugyanaz a kedvenc vers, dal, stb.

Ő négy feleséget szeretne, én kb. négy férjet...

Szinte azonos gondolkodásmód... Hogy van ez???

Még (már megismert ismerősünk) álma is valóra válhatna... :D :D :D

 

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr142326664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.09.27. 14:30:47

Sztem mindenki számára az lenne az ideális :) Csak kevesen vallják be :P Meg persze azt már nem szeretnék, ha ők is osztoznának 4 nővel 1 pasin. (16-tal 4 pasin?) A lyuk- és egyéb sógorság innentől kezdve áttekinthetetlen ...

vén betyár 2010.09.27. 15:59:19

@Gloria Mundi: Ja!Kéne egy hétköznapi meg egy ünneplő...:P
Lányok, asszonyok, hát sokszor még egy is sok, nem?:)
Vagy épp elég... belőle...:)

Mindenesetre: akinek nincs, annak hiányzik, akinek van, az még többet akar?

Azt az 1-et kéne megbecsülni, szeretni, óvni, vigyázni rá!

STOP!Mindenféle alaptalan féltékenység nélkül!STOP!

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.09.27. 18:43:42

@vén betyár: eeeejnye. Nem volt az olyan alaptalan. Tehetek róla, hogy 40 fölött változnak az emberek, és amiről 38 évig híresek voltak, azt sutba vágják? :)

pittscards 2010.10.02. 21:30:33

"Még (már megismert ismerősünk) álma is valóra válhatna... :D :D :D"

Szóval alakul a gruppenszex? :-P

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.10.03. 08:06:44

Ugyan már... Sose vágytam rá... Sztem kétemberes játék a szerelem és szeretkezés...

Szőkebácsi 2010.10.04. 08:07:02

@örömlány: A szerelem 2 emberes az tény. még talán a szeretkezés is, de a szex...!?:DDD

Végiggondoltam a szitut: Este van, szerelemre éhesen fekszel a nyoszolyón, bejön az 1-es sz. Férj, hatalmasat szeretkeztek. Tusolás, pipere és jön a kettes számú, elvégre ő is igényt tart az esti hancúrra. És így állnak szép sorban a hitvesi háló előtt, várva a sorukra... Elvégre ez mindenkinek jár! Elvben...
süti beállítások módosítása