Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.08.24. 17:36 örömlány

A férfi és az elemi részecske

avagy miért is jó blogot írni egy (botor) ötlet megvalósításáról?

Sosem sikerült még naplót írnom. Volt ugyan eset, amikor hozzákezdtem, hol magam, hol pedig más dokumentálására, de nénány hétnél tovább alig jutottam. (Eltekintve a "kötelező" munkanaplóktól.) Most pedig lassan a 6. hónapba fordul az írás, és számomra jól dokumentál, még az átvett cikkek is, mivel mindig van oka, miért is az a bejegyzés kerül ki, ami. Dokumentál és összegez is, valamint segít a megértésben és a változtatásban.  (Lehet, hogy inkább a pénzügyi helyzetemről kellett volna blogot írnom...!?)

No, vegyük csak sorra az előnyöket:

Alapvetően intuitív és empatikus voltam, amit a foglalkozásaim gyakorlása továbbfejlesztett, de a blogolósdi és a téma megmutatta, hogy bizony itt is lehet még tanulni. 

Kezdem megismerni magam abból a szempontból milyen férfi is az, akit szeretnék, aki "pont jó" számomra és velem.

Felszabadultabb lettem, pedig nem voltam túlontúl prűd és konzervatív.:)

Talán kissé határozottabbá és céltudatosabbá váltam az élet más területein is, kezdem megtanulni, hogyan kell nemet mondani.

Talán kezd bennem kialakulni az önérvényesítés képessége, és képes vagyok időnként magamat előtérbe helyezni mások helyett.

Talán képes leszek a "szemeteket" kesztyű nélkül a megfelelő polcra tenni... .:)

Kezdem megérteni a férfiakat (éppencsak), látom nem is a szex az ő fő mozgatórugójuk, fő érdeklődési területük, bár  némi erotikával és huncutsággal kezes báránnyá változtathatók (egy időre).

Közben majdnem hagytam összetörni a

a szívemet, de mégse...:)

 Tehát tapasztaltam, tanultam (és majdnem meg van a következő lépésem), de Laárékat nem tudom felülmúlni a tapasztalataim leírásával:

 

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr292238302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2010.08.25. 11:30:29

Örülök, hogy így alakult.
Soha nem leszel profi prosti, de azért még nem kell elkeseredni!:P
Előbb leszel profi szerető, feleség, anya, bármi-bárki, vagy csak egyszerű, az életet örömmel élő műkedvelő "örömlány", mint ordas q-va.
Pedig van egy olyan mondás, hogy "kurvából lesz a legjobb feleség!"Nem tudom, sohasem mertem kipróbálni.:D
Az ellenkezője viszont bejött.:D
A l'art pour lart videó Q-va jó, köszi, örömet szereztél vele!:P

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.25. 11:44:30

@vén betyár: Ordas kurva? Olyat nem ismerek...
Hogy mi leszek? Fogalmam sincs, pedig ideje lenne már tudni...
Mindenki azt próbálgatja, amihez kedve van, v. amit gyerekkorában megálmodott, vagy ami sikeredik.:)
Laárék kedvenc "gyerekkori" poénélményeimet adták.:D

rozsdafarku 2010.08.27. 07:14:52

Nagyon érdekes és tanulságos a félévi összegzés!
Tartalmas, elgondolkoztató, kitárulkozó, feltáró, építő.
Mint ahogyan azok voltak a posztok is, amelyek nem véletlenül kerültek terítékre.
Fiatal, érdeklődő, nyitott, önmagára és másokra is érzékeny és értékes filozófus, bölcsész vagy pszichológus sejlik, rejtőzhet a bloggazda titokzatos személyében.
Talán szellemi szabadfoglalkozású, cikkeket ír vagy fordít, nehezen, de csak megél belőle.
Eljátszik a gondolattal, hogy azzal keresse a kenyerét, amit a legjobban szeret.Sokan vagyunk így ezzel, de keveseknek sikerül.
Bármely szeretett, kivánt pályán fennáll a prostituálódás veszélye.Én nem féltem ettől "örömlányt".
Örülök, hogy megismerhettem és köszönöm, hogy segített átgondolni, újragondolni régi történéseket, eseményeket, segít a megértésben és a változtatásban, vagy CSAK az elfogadásban.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.27. 08:21:53

@rozsdafarku: Köszönöm, bár jócskán túlzóak a soraid.
Egy dologban igazad lehet, (eddig még) szakmailag nem tudtam prostituálódni, bele is buktam!! Keservesen és fájdalmasan... pedig, ha abban kurválkodtam volna egy kicsit, most kutya bajom se lenne, futna a szekér, mert alapvetően tehetséggel és jó érzékkel "űztem az ipart". Hiányzik is, nagyon... Csak az a kurvákkal teli szakmai közeg, csak az ne lett volna (lenne)...!

rozsdafarku 2010.08.27. 10:47:53

@örömlány: Nem féltelek, eszed is, szíved is van a sikerhez, olyannak ismertelek meg, aki elmondhatja:
Magamban bíztam eleitől fogva -
ha semmije sincs, nem is kerül sokba
ez az embernek. Semmiképp se többe,
mint az állatnak, mely elhull örökre.
Ha féltem is, a helyemet megálltam -
születtem, elvegyültem és kiváltam.
Meg is fizettem, kinek ahogy mérte,
ki ingyen adott, azt szerettem érte.

Titus Pullo Urbino 2010.08.27. 14:15:01

@rozsdafarku: ha agyoncsapnak, akkor sem jut eszembe, hogy ez az idézet honnan van, elárulod? József Attilára tippelnék, de a vers címe nem ugrik be.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.27. 14:41:20

@rozsdafarku: József Attila, kit mást is idézhettél volna.:)
A Kész a leltár c. vers így folytatódik:

Asszony ha játszott velem hitegetve:
hittem igazán - hadd teljen a kedve!
Sikáltam hajót, rántottam az ampát.
Okos urak közt játszottam a bambát.
Árultam forgót, kenyeret és könyvet,
ujságot, verset - mikor mi volt könnyebb.
Nem dicső harcban, nem szelíd kötélen,
de ágyban végzem, néha ezt remélem.
Akárhogyan lesz, immár kész a leltár.
Éltem - és ebbe más is belehalt már.
1936. nov.-dec.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.27. 14:43:30

@rozsdafarku: No, azért félthetsz - nyugodtan. :)
süti beállítások módosítása