Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.08.07. 17:55 örömlány

Blogot írtunk 2.

Kedves Bejegyzés-szerkesztő Olvasó, új játékszabályt írtam:), kérlek ne lépj a "tovább"-ra addig, amíg el nem küldted nekem amit kértem! :D

 

Nos, ha sértődős lennék, vagy a büszkeségemre hallgatok, elküldtem volna a francba.

 Már nem is vártam, hogy keres, mert elég sok idő telt el az előző találkozásunk óta. Közben ugyan megkisérelt összehozni egy-egy közös akciót, de mindig közbejött számára valami, ami azt meghiúsitotta, bizony olyan is érve is akadt, ami megérdemelt volta egy visszautasítást. Úgy vagyok ezzel, hogy még örömlánykodva is kelljek valakinek annyira, hogy  ne csupán a szex hiánya, hanem az utánam való vágya is mozgassa a keresésben és fektessen némi energiát is a "vadászatba"! Persze, talán őszinte volt, azt meg díjazom...

(De ha elküldöm, valószínűleg nem indult volna útjára az a hangyasereg, amikor  ma meghallottam egy hasonló orgánumot..., vagy, mert én lökött levendula illatú gyertyát gyújtottam és annak átható illata sokáig megmarad, ahogy megéreztem, rámtört némi érzés...:D)

Mikor némi önkritikát gyakorolva (jó taktika, a felelősséget vállalva lehet a legkönnyebben elkerülni) megkeresett, először hárítani gondoltam, mérlegelgettem, vajon találkozzunk-e. Aztán ez az időpont halasztására szelídült bennem, részben a bizonytalanság, no meg némi többletsúly miatti aggodalom kapcsán, de rájöttem, néhány nap alatt valószínűleg nem fogok lefogyni, a bizonytalanságomnál  pedig a kíváncsiságom volt erősebb,  így időben sem hárítottam tovább.

Ő tett néhány megjegyzést a lakást, én meg a testalkatát illetően, ezzel a "hisztimet" le is tudtam...

 Érdekes, felöltözve még mindig annyira más, mint az a típus, akire gerjedek, de ruha nélkül kortalanná válik, elvarázsol a teste.

Ajánlottam számára egy "lingam-masszázst", nagyon jólesett masszírozni, szerettem, hogy folyamatos, elégedett hangú visszajelzést kaptam. Ezt a masszázst egyébként is szeretem, mert szerintem olyan élményt nyújt a férfinak, amihez elég ritkán jut hozzá, ráadásul még jó hatással is van a magömlés késleltetésére. (Egyébként állítólag a test legerőteljesebb  reflexpontjai a nemi szerveken helyezkednek el, így gyógyításra is használható, természetesen fordított felállásban is.)

 Hasonlóban volt része:

 

Élvezet volt masszírozni Őt, alaposan rá is kívántam :), talán félóra elteltével  el-eltévedt a kezem, de mást is munkába fogtam. Meg is jegyezte, hogy lassan kezdi kínosan érezni magát, hiszen csak neki jut az összes élvezet.

 A masszázst befejezve, elment álló farokkal zuhanyozni, az olaj ugyanis oldja a gumit, én meg kicsit segítettem lemosni a ragaszkodó olajat.

És jött az "égszakadás-földindulás"!, szinte minden előjáték nélkül (igaz, akár az is jólesett volna, ha azonnal a részek összeillesztésével folytatjuk) rámvetette magát (feltételezem érezte, hogy a masszázs nyújtása kielégítette az előjáték iránti vágyamat), és nyelvtudását csillogtatta igen hosszasan. Időnként segítettem volna egy-egy kéréssel, de olyannyira belemerültem az érzésbe, hogy a nevünket is elfelejtettem, beszélni se nagyon voltam képes. Mire összegyűjtöttem annyit, hogy kimondjam mit és hogyan szeretnék, addigra már túlnyomórészt túl volt rajta... (Alapesetben jól esik a vágyam további fokozása, minden létező erogén zóna felfedezésével, de ez nem volt alapeset...)

Amikor már nagyon kívántam, akartam, hogy enyém legyen a korábban örömmel masszírozott "Szerszám", végre megkaptam.:)  Ismét úgy, ahogyan számomra "pont jó", ráadásul kellően hosszasan élvezhettem :) megfelelő munkálkodását. Egyszerre volt tüzes és mégis gyengéd szerető. (Az időtartamot illetően később meg is jegyezte, hogy aki ennél hosszabban szeretné, az vegyen magának vibrátort!)  Nem, a panasz hangja egyébként nem ennek szól, hanem néha úgy éreztem, mintha egyedül maradtam volna, Tőle "csupán" segédeszközt kapnék egy jó masztihoz. Szeretem, ha a partner lélekben velem szárnyal - persze, lehet, hogy kellett némiképp koncentrálnia az elmenetel késleltetésére. Szakadt rólam, rólunk? a víz, mire odáig jutottunk, hogy nem bírja tovább.

Tetszett ahogy élvezett, öröme fokozta az enyémet... bár kevés emlékem maradt....  Mindenesetre  annyi igen, hogy végigmosolyogjam ezt az írást.

Csoda volt ez is, ugyan másféle csoda, számomra talán kevésbé intenzív, de sokkal folyamatosabb és hosszabb,  mint a korábbi. (Ami nekem kell, az az, ha csak arra a néhány órára is, de testestől-lelkestől együtt legyünk úgy, hogy érezze és éreztesse a szex a technika mellett lelki történések sorozata, szeretkezés, ami képes kiragadni az anyagi valóságból.) 

 

Nos, - a fentiek ellenére - újabb keresése esetén, ha sértődős lennék, vagy ha a büszkeségemre hallgatnék,  még mindig gondolkodnék, szóba álljak-e vele.

 

 

54 komment

Címkék: szex vágy masszázs szeretkezés lingam masszázs


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr252205553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Groix · http://index.hu 2010.08.09. 19:18:55

Ugye, nem tévedek, ha azt feltételezem, hogy erre a videóra Barbara oldalán találtál rá, öhozzá pedig nekem köszönhetöen jutottál el...?

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.09. 20:04:01

@Groix: Már korábban ismertem, elég régi az ilyen irányú érdeklődésem.:) Azt nem mondanám, hogy minden "szakirodalom" fellelhető nálam, de elég nagy a könyvtár. Barbara régi lapját előbb láttam, az újabbat szerintem a Te oldaladról láttam.

Groix · http://index.hu 2010.08.10. 10:42:49

@örömlány:
Imponáló a sokoldalú tájékozottságod.
Komolyan.
Egyre rokonszenvesebb vagy - ami viszont paradox módon egyre inkább megerösít abban a gondolatban, hogy nekem (saját érdekemben) nem szabad Veled találkoznom...

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.10. 11:01:33

@Groix: Jaajmár, ez csak az egy kis területe az érdeklődésemnek. :D
Van az úgy, hogy az ember érzi, hogy veszélyes lehet számára a másik... aztán könnyen kiderülhet, hogy mégse úgy van... vagy méginkább úgy... Nehezen megfejthető, hogy mi fog meg valakiben... vagy mégse? Ez a már a Te szakmád. :D

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.18. 12:43:39

Lehet, hogy én vagyok az excentrikus, de engem kurvára zavarna, ha a masszőz unottan rágja a rágógumit, miközben a farkamat cibálja.

pittscards 2010.08.19. 08:19:15

@tiboru: Szerintem itt nem egyszerű cibálásról van szó :-) Egy-egy mosoly csodákra képes az unottság elűzésére. Utána viszont kellemesebb lesz a szájíze csókolózáskor.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.19. 09:31:16

@pittscards:

Hát ha a masszőz unatkozik művelet közben, az elég gáz. Ha látszik is rajta, az megagáz. És ha az ügyfél unatkozik, az meg gigagáz.

"Utána" meg csókolózzon a csajjal az, aki a lelki szükségleteit jött kielégíteni egy masszázsszalonba :-)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.19. 12:34:52

@tiboru: Te itt?!
Nem egyszerű elválasztani a testi szükségleteket a lelkitől.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.19. 12:37:16

Egyébként Neked hogy jutott eszedbe, hogy unottan rágógumizott a masszőz??

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.19. 19:19:19

@örömlány:

Járok én mindenfele. Remélem, nem zavarok.

Az elválasztás meg egyszerűbb, mint az elsőre tűnik. Szerintem.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.19. 19:20:37

@örömlány:

Hogy jutott eszembe? Hát megnéztem a fenti beillesztett videót.

Ezek szerint csak én?

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.19. 20:08:16

@tiboru: Örülünk, hogy itt is vagy.
Az elválasztásról írhatnál néhány szót...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.19. 20:14:08

@örömlány:

Most egy borsos Absolut vodkával szemezgetek és sült a hús is, de ha kiáltó igény mutatkozik a témára, majd visszatérünk rá :-)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.19. 20:17:41

@tiboru: Én nagyon kíváncsi vagyok.
Sőőt...
Tetszik a vacsora.:)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.19. 21:57:42

@örömlány: @tiboru: Azt nem is értem, miért nem a "makker" írásához szóltál hozzá, ha fontos az érzelemmentesség?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.19. 23:32:30

@örömlány:

Nem tudom, ki vagy mi az a "makker" és milyen írásáról van szó.

És nem azt mondtam, hogy fontos az érzelemmentesség (klasszikusokat csak pontosan!), hanem azt, hogy a testi szükségleteket a lelkiektől sokkal könnyebb elválasztani, mint amennyire esetleg elsőre tűnik.

Hangsúlyozom, hogy az alábbiakban szándékosan sarkítani fogok.

Ha fiziológiai szükségletet akarok kielégíteni (és most nem az anyagcseréről beszélek, hanem a nemi vágyról is), elsősorban természetesen igyekszem ezt az érzelmi szükségletek kielégítésével kombinálva megtenni. Erre az ideális forgatókönyv az, hogy olyannal dugok, akit szeretek.

De elképzelhető olyan helyzet, amikor

a.) éppen nincs olyan, akit szeretnék;
b.) van ilyen, de nincs elérhető távolságon belül.

Ilyenkor lép működésbe

a.) a hüllőagy, amelyik a primér ösztönöket vezérli és mittudomén, mondjuk 300 millió évvel idősebb, mint a szigorúan emberi nagy agykéreg (a cortex), és kiadja a parancsot: dugj!
b.) a vadászösztön, ami minden férfiban ott lapul, és a kardfogú tigris óta gondoskodik arról, hogy a férfi örömét lelje a zsákmány becserkészésében és elejtésében.

És igen, ilyenkor viszonylag egyszerűen el lehet választani az érzelmeket a testiségtől. Egy ilyen helyzetben nem arra vágyakozik valaki, hogy egy izzadt kezet szorongasson és mélyen a kedves szemébe nézve szavaljon valami érzelemgazdag szonettet, hanem arra, hogy keféljen egy isteneset.

És ez (jó esetben) szikrányit sem befolyásolja a távollévő társ iránt érzett mindenfélét.

Olyan ez, mintha egy étteremben vacsoráznánk. Persze nője válogatja: van, hogy az étterem egy McDonald's, de az is lehet, hogy egy Michelin-csillagos séf által irányított kecó. És ez nem az otthoni konyha megtagadása, mert olyan padlizsános húst, mint a kedvesünk, no, olyat senki sem tud :-)

A fenti eszmefuttatás kizárólag az írói munkásságom részét képezi. S mint ilyet, akár Csuri is elolvashatja :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.19. 23:38:22

@tiboru:

Azt elfelejtettem mondani, hogy úgy is le lehet vadászni a zsákmányt, hogy nem ejted el. Vagy mint a sporthorgászok: kifogják a harminc kilós csukát, lefotózzák, majd visszaengedik a folyóba.

Lefordítva (mert nem biztos, hogy a csajok is értik): ahhoz, hogy egy vadászat sikeres legyen, nem kell feltétlenül meg is dugni a csajt. Néha elég, hogy a pasi érzi: ha akarnám, máris vihetném.

Na látod, ezért nem kersnék én érzelmeket sem egy prostinál, sem egy szexmasszőznél. Ez olyan (maradjunk a hasonlatoknál), mint vadászat helyett állatkerbe menni. Persze, ha már nagyon szeretnél tigrist látni, elmész az állatkertbe. De még egy első osztályú szafaripark sem lehet olyan izgalmas, mint egy igazi szavanna vagy őserdő.

Na, már biztos elegetek van belőlem és a hasonlataimból. Megyek és iszom egy sört.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.19. 23:49:57

@tiboru: Érthető, tiszta, világos.
És olyankor mi van, ha azt hiszed szafari-parkba mégy, és mégis egy szavannán vagy őserdőben találod magad?! :D

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.20. 00:08:40

@örömlány:

Hát erősen töröm itt a fejem, de ilyet nem nagyon tudok elképzelni :-)

Fordítva igen. És akkor csalódott az ember :-P

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.20. 00:11:12

Ja, meg akartam kérdezni:

"Ezt a masszázst egyébként is szeretem, mert szerintem olyan élményt nyújt a férfinak, amihez elég ritkán jut hozzá..."

Ezt honann tudod? Mármint hogy a férfi ritkán jut olyan élményhez, amilyet a te masszázsod nyújt neki? A pasik szokták mondani?

Tényleg nem kötözködöm, csak érdekel.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.20. 08:24:20

@tiboru: Igen, ezt mondják. Ez masszázs és nem kézzel való kielégítés, tehát más jellegű érintések szerepelnek benne, mint egy általad "cibálásnak" nevezett aktusban. Közben a mozdulatok által kiváltott érzetekre, érzésekre figyelek és azokhoz igazítom a következő érintést.
Ha elolvastad "Az élmény másik oldala" című bejegyzést, a masszázs által kiváltott érzésekről olvashattál.
Ami szerintem alapvetően fontos: szeretetet vinni az érintésekbe, mozdulatokba és máris ott vagyunk, hogy érzelemmentesen ezt nem lehet csinálni...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.20. 10:58:48

@örömlány:

"Ez masszázs és nem kézzel való kielégítés..."

Ja, így már egészen más :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.20. 11:03:54

@örömlány:

És azt akarod mondani, hogy egy szexmasszőz _szereti_ az éppen terítéken levő, facsargatott hímvesszőt?

Hm, ezek szerint lehet, hogy a sebész is szereti az éppen kiműtendő vakbelet...

Édesjóistenem, de jó, hogy nem lettem orvos, pedig szegény anyám mennyire kapacitált!

Groix · http://index.hu 2010.08.22. 19:12:34

@tiboru: Talán abban az értelemben, ahogy egy fazekas szeretheti az agyagot, a kovács a vasat, az asztalos a fát...

pittscards 2010.08.22. 19:57:54

@tiboru: Több évtizedes "gyakorlás" után tudott újat mutatni a masszőzlány...

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.22. 23:04:39

@Groix: Talán igen, esetleg másként. Az agyag, a vas, a fa és az ember között talán van egy kicsi különbség... Talán...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.22. 23:25:00

@pittscards:

Ha most rosszindulatú akarnék lenni, azt mondanám, hogy ez az eddigi partnereidet minősíti elsősorban, nem a masszőzt :-)

Amúgy egészségedre!

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.22. 23:33:46

@tiboru: Vigyázz, a merev szemléletmód nem hat ki mindenre! :D

pittscards 2010.08.23. 08:54:43

@tiboru: A "faszcibálás" jellemzően nem páros aktivitás, ez nem a partnereken múlik :-) Egyébként miért lenne meglepő, hogy a "szakember" tud olyan fogásokat, amiket az "amatőr" nem?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.23. 21:31:46

@pittscards:

"A "faszcibálás" jellemzően nem páros aktivitás, ez nem a partnereken múlik"

Ezt nem értem. Nem páros aktivitás? Hát van egyszer egy hímvessző (ehhez tartozik ugye egy pasi), majd egy másik személy (akinek lehetőleg ne legyen hímvesszője - de ez csak az én mániám, tudom, nem korszerű), aki cibálja.

Ez minimum kettő. Kettő = egy pár.

Ja persze az adott tevékenység lehet egyszemélyes produkció is, de azt maszturbálásnak hívják és csak szükségállapotban vetődik fel.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.23. 21:33:10

@tiboru:

De persze ne értsetek félre, nem akarok én senkit kioktatni, mindenki úgy és annyira cibálja (egyedül vagy többesben), ahogy akarja.

Ahogyan Mao elvtársék is mondták: virágozzék ezer virág!

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.23. 21:48:25

@tiboru: Pittscards nyilván úgy értette, hogy a Lingam-masszázs során a masszírozott fél passzív, neki más dolga sincs, mint érezni a masszőz által kiváltottakat... Ebből a szempontból egyirányú a dolog, az egyik fél kap, a másik ad...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.24. 00:07:36

@örömlány:

OFF:

Ez a Lingam-masszázs elnevezés...

Homályosan úgy rémlik, hogy a Káma-szútrában van lingam és simán faszt jelent.

Most akkor Lingam-masszázsként előkelőbben hangzik?

Elképesztően bír zavarni az ilyen álszent, eufemisztikus szemforgatás. Olyan ez, mint a takarítónő helyett közegészségügyi szakmenedzsert mondani. Vagy kurva helyett eszkorthölgyet.

Hogy más hasonlatot most ne mondjak :-)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.24. 08:20:51

@tiboru: Hehehe.
Igazad van, de mégse...
Nevezzük a nevén a dolgokat, a fasz az fasz, a pina az pina, a baszás az baszás... Csakhogy a köznyelv meglehetősen vulgarizálta ezeket a szavakat, így a hozzájuk kapcsolódó képzet már nem is az, ami...
Mi jutna eszedbe pl. a fasz-simogatásról v. fasz-masszázsról?
Elég sokat foglalkoztam(ok) tantrikus és taoista filozófiával, ennélfogva el tudom fogadni a lingam-masszázs kifejezést, sőt kifejezőnek tartom az adott tevékenységre...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.24. 11:35:48

@örömlány:

Nem vulgarizálni akartam, csak a fontoskodó körülírást tettem szóvá.

Oszt van-e AYUSH-papírod? :-)

Annó több ismerősöm is elkezdett ezekkel a keleti izékkel foglalkozni, s úgy vettem észre, hogy legtöbbüknél sima divat és pótcselekvés volt, továbbá feltűnési viszketegségüket akarták ezzel kielégíteni.

Egyetlen csaj vitte sokáig (tíz évig) tovább ezt a buddhista-taoista filozófiát; tőle hallottam, hogy aki nem tölt el legalább egy évet egy ázsiai buddhista kolostorban, az kábé annyira sajátíthatja el ezeket a filozófiákat, mint amennyire a Reader's Digestből vagy az Elixír Magazinból el lehet.

Nem t'om, nem értek hozzá. Ez a csaj viszont többször hónapokat töltött Indiában, Goán meg még asszem Tibetben is. Amíg normális volt, lehetett vele dumálni is. Aztán kitanulta a harangöntést, majd mostanában Skóciában él évente négy hónapot, egy olyan kolostorban, ahol tilos megszólalni.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.24. 13:33:40

@tiboru: Papírom!? Úgy gondolom, nem a ruha :D és a papír teszi az embert...
Nem voltam még, de ismerek olyat, aki igen:),
Tibetbe mennék...

pittscards 2010.08.24. 21:20:05

@tiboru: A faszcibálás és a jó(!) lingam-masszázs között az a különbség, mint a zsíros kenyér és a kaviár között. Kaja mindkettő, ha éhes vagy, mindkettő megteszi, sőt, a zsíros kenyér is lehet nagyon finom - de a kaviár teljesen más élmény. Ugyan kaviárt nem ettem, de talán érthető a hasonlat.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.24. 21:27:04

@pittscards: :) A kaviár ráadásul erősen vágyfokozó is...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.25. 14:09:57

@örömlány:

Ez a kaviár, mint afrodiziákum: kamu. Én is ettem párszor, de nem én vagyok a mérvadó; beszéltem olyanokkal, akik sokat és sokszor ettek, s ez a hatás nem volt különösebben érzékelhető.

Kivéve persze azt, hogy - amint az egyik ismerős mesélte - a szálloda étteremében rendelt például egy kiadós belugakaviár-előételt (80 gramm, ugyanennyi euró), a luxusprostik rögtön felbukkantak és elkezdtek ezerrel udvarolni neki.

Vagyis ha jobban meggondoljuk, a kaviár valóban vágy- és szexuális vonzerő-fokozó.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.25. 14:11:29

@pittscards:

Ja, csak hogy a hasonlatra is érdemben reagáljak: a kaviárnak szerintem a sajtója nagyszerű, no meg az ára is ennek egyenes függvénye, de bevallom őszintén, nekem csalódás volt :-)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.25. 14:40:16

@tiboru: Eleinte a szegények eledele volt...

vén betyár 2010.08.25. 14:55:27

@pittscards: Talán szerencsésebb olyan hasonlattal szemléltetni, amit ki is próbált az ember.Ettem vörös, fekete és fehér kaviárt is, nekem nagyon ízlett, habár vágyfokozó hatását inkább csak az előtte ivott Oude Ginever illetve Sztolicsnaja vodka, valamint az utána fogyasztott pezsgőnek köszönhette.
A magam részéről inkább a paprikás krumpli - serpenyős burgonya hasonlattal élnék.Mindkettőt kóstoltam.Az otthoni finomabb volt...

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.25. 15:02:03

@vén betyár: Amit én hatásbéli különbségnek láttam a férfiakon, a következő:
csak, hogy a zsíroskenyérnél maradjunk - a "faszcibálás" zsíroskenyér só és minden nélkül, míg a férfinemiszerv erotikus símogatása, masszírozása az a zsíroskenyér sóval, lilahagymával, ropogós zöldpaprikával. :D

vén betyár 2010.08.25. 15:36:15

@örömlány:igen - elgondolkoztató.A szavak ereje.Azt még egyetlen barátnőm, szeretőm, szerelmem nem kérdezte, hogy:.....?Az kedvesebb és meghittebb volt, hogy: megpuszilhatom?Most simogatom, dédelgetem, jó? Ilyeneket meg a hivatásosok nem kérdeznek, vagy szigorúan néven nevezik a szolgáltatást, vagy "művészneve" van, de az többe is kerül, viszont azt végképp nem jelenti, hogy többet is érne, vagy más lenne attól, hogy máshogy nevezzük.
A zsíroskenyér sóval, lilahagymával, ropogós zöldpaprikával jobban esik az otthoni kockás abroszon, mint akár a Hiltonban.

vén betyár 2010.08.25. 15:36:53

Mindig a hazai híve voltam...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.08.29. 08:14:44

Gyerekek, hogy fogok én dógozni, ha ilyen izgiseket írtok? :)
Mindenesetre nagyon érdekes eszmefuttatás, Té, főleg az a része, h nem is kell elejteni a zsákmányt. Akkor végül is nem a szex a lényeg, hanem a vadászat. Bár sztem 1) kár kihagyni, ha már elejtetted volna, 2) lehet, h az uccsó pillanatban mégse tudnád elejteni, mert egy nő mindig meggondolhatja magát, 3) azért ez elég megalázó a zsákmány számára, miért kéne vkit megalázni? Női változatban ezt hívják szűzkurvának, ugyebár ...
A lingam-masszázshoz nem tok hozzászólni, de biztos izgalmas lehet, főleg, ha nem professzionális keretek között folyik. De vadidegen pasik farkát birizgálni, ha baromira nem jönnek be, hát ez nekem nem menne. Szeretetet meg kevés ember iránt tudok érezni, az nem megy olyan könnyen, mint örömlánynál, asszem.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.29. 08:35:09

@Gloria Mundi: Jééé, Glória!
Aszittem elriasztott a beszámoló hangneme.:D

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.08.29. 12:36:09

@örömlány: Jaja, el szoktam ám riadni, a saját posztjaimtól is :P
Csak nyaralás alatt elég kevés időm volt netezni, így bizonyos blogokat nem tudtam követni. De lassan bepótolom az elmaradásomat.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.08.29. 12:53:44

A videóba belenézve: pasik, hogy lehet ezt bírni? 1), h ne menjetek el, 2), hogy ott maradjatok az ágyra szegezve ... Nekem ez magas. Egy domináns pasi már rég akcióba lendült volna :)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.29. 12:59:36

@Gloria Mundi: Ilyen jó a technika. :)
Nem véletlenül alkalmas a "gyorstüzelési gonddal" küzdők "megsegítésére". És még a "domináns pasiból" is kezes bárány változtatható. Egy időre... (Vagy csak a szájukkal domináns pasik? mittudomén...)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.08.29. 14:21:23

@örömlány: Hm, a pasikat kérdeztem, de ők nem válaszoltak :) Egyelőre.
Egyébként persze így nézés alapján én nemtom megállapítani, h mi ebben a különleges, de biztos van benne vmi. Egészségükre azoknak, akik kipróbálják.

biztosbizonytalan 2020.10.23. 08:41:41

@Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ...
süti beállítások módosítása