Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.04.30. 11:59 örömlány

Nem megy az írás (se)

A héten volt egy vendégem. A héten egy vendégem volt. Igen, tudom, azt már tisztáztuk, hogy hirdetés nélkül nem is lesz.:)

Nagyon jó gyógyír volt arra a múltheti történetre...

A találkozó előtt elég sokat beszélgettünk, intelligensnek is tűnt,így bele mertem vágni a találkozásba.

A szolgáltatás persze nem sikerült olyanra, amilyenre én szerettem volna:), pedig jól éreztem magam, és a vendégem is azt mondogatta, hogy csodásan érzi magát. Mégis van bennem némi elégedetlenség, egyrészt valószínűleg azért, mert nem szoktam ahhoz hozzá, hogy egy jó szeretkezés után később nem hívnak fel, hálás és örömteli hangon.:) Másrészt nem hiszem, hogy ahhoz a felejthetetlen élményhez jutattam volna a vendégmet, amire törekszem. Ennek egyik oka, hogy egyórányi időtartamra jelentkezett be, szerintem takarékossági okokból... és tartotta magát ehhez, holott én nem számoltam az időt...

Tudom ez más világ, de azt gondolom itt sokkal fontosabb a köszönet és elégedettség kifejezése, mint például a vendéglátásban. Ennek egyszerű oka az, hogy szerintem elsődlegesen férfi-nő kapcsolatról van szó, még ha nem is társadalmilag elfogadott formában, a szolgáltatás másod,- vagy sokadlagos.  Attól tartok ezen a téren is sikerült tovább rontania az elmúlt húsz évnek, és az elmaradt rendszerváltásnak a valószínűleg amúgy sem jó összképet.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: vendég


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr301964038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása