Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.07.25. 15:25 örömlány

Munkakerülés

Szia,

X vagyok, sajnos még szűz, nem tudom esetleg foglalkozol-e fiatalabb fiúkkal ilyen esetben?

21 éves vagyok, állítólag elég jól nézek ki:), de még eddig nem voltam nővel. Ez ismerkedés közben sajnos zavar és nagyon örülnék, ha esetleg megtanítanád mit  és hogyan kell csinálnom, hogy a partnerem élvezze az együttlétet velem :). Ha érdekel küldök magamról képet is, én is szívesen látnék rólad.

Várom válaszodat és kérdéseidet.

Szia:

X

 

 

Kedves X!

 

Mennyire határozott a szándékod?

Szerintem, ha rátalálsz a szerelemre, és ebből az érzésből indulva szeretkezel a partnereddel, minden tökéletesen fog zajlani.:) Nem vagyok abban biztos, hogy alkalmi kapcsolat keretében, egy (idősebb) nő karjaiban lenne jó az első élményt átélned.
Szia: :)

 

 

Szia!
Az erős túlzás hogy határozott szándékom lenne így elveszíteni:), csak többen mondták, hogy jó az elsőn átesni egy tapasztalt nővel, mivel ismerkedésnél eléggé feszélyez, hogy még nem voltam nővel. Tudod, ezen okok miatt írtam neked. Azonban nem vagyok biztos abban, hogy igazán jó ötlet-e ez.

Szia

 

 

Szia X!

A szex, a szeretkezés valóban technika is, technikai tudás is kell hozzá. De nem csupán az!
Azt gondolom, ha szerelmesek lesztek a partnereddel, és fokozatosan, lépésről-lépésre haladtok, kellő egymásra figyeléssel, őszinteséggel és és humorral élitek meg a szeretkezést, hamar túl leszel (lesztek) a tűzkeresztségen, még akkor is, ha a lány is hasonlóképpen tapasztalatlan. Ha lány szeret, meg fogja érteni az (esetleges) tapasztalatlanságodat, sőt, segíteni fog.
 Szerintem kezeld lazán ezt a szüzesség kérdést!

Üdv.: :)

 

 

Szia,

köszönöm a választ. Megpróbálok nem nagy ügyet csinálni belőle:), bár nem olyan könnyű. Igyekszem legyőzni a bizonytalanságomat és igyekszem ismerkedni is. Ha bármilyen gondom,  kérdésem van fordulhatok hozzád?

Szia:

X
 

 

4 komment

Címkék: munka tanulás tapasztalat


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr432174803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.07.25. 16:13:47

Örömlány, miért utasítasz vissza mindenkit? Ez már direkt bosszantó. Sztem ezt a srácot felkarolhattad volna.

garbox 2010.07.25. 23:03:28

Amíg az ember nem találkozik egy nővel, aki igazán, szerelemmel szereti, addig el sem tudja képzelni, milyen az. Addig azt gondolja, főleg fiatal korában, hogy a szexuális tapasztalat vagy más technikai dolog meghatározó lehet a kapcsolatteremtésben, főleg a mai manipulált, elbulvárosodott világban. A srác esetében azt is figyelembe kell venni, hogy "állítólag elég jól néz ki", vagyis könnyen találkozhat olyan lányokkal, akik elvárják a tapasztalatot, és nagy pofára esés lehet, ha kiderül, hogy még szűz, ami törést is okozhat benne. Rögös útja lehet tehát, mire eljut egy igazi szerelemig, ha egyáltalán eljut. Sokan el se jutnak.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.07.27. 10:07:24

@Gloria Mundi: szerintem pont őt tényleg fel lehetett volna karolni. Szóval egyetértek, vagy valami ilyesmi :)

De a cím jól leírja az eseményt ;)
süti beállítások módosítása