Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.06.29. 09:29 örömlány

Ha jössz, hozz magaddal tűt és cérnát...

Az a baj, ha az alapgondot fokozzák újabb bajok, leblokkolok, és ennélfogva még a tőlem független körülmények  sem úgy alakulnak ahogyan  a legkevésbé is jó lenne, hát még a tőlem függők.... (Nem volt ez mindig így, korábban a gondok ösztönöztek és fokozták az eredményességemet, mindig nyomás alatt hoztam a legjobb formámat.) 

Egy gyanúsan sokszor és részleteiben leegyeztetett találkozó előtt a zember felhívott: - Ha jössz, hozz magaddal tűt és cérnát, leesett egy gombom...

Ez a kérés épp "jókor" jött egy olyan találkozó után, amikor az állítólagos rendőr egy teázó elől ismerkedős sétára hívott a szemerkélő esőben.  Ez a nagyvonalúság elvarázsolt, annyira, hogy szinte ittam lehengerlő szavait...

Az tetszett még, amikor egy kedélyes és jó hangulatú beszélgetés után, amiben szó esett az ellentételezésről is, az úr partnerkeresős adatlapján csupa nagybetűkkel olvashattam, hogy mi is az igencsak elmarasztaló véleménye az ilyesmiről és az ebben résztvevőkről. :D Rákérdezésem után közölte, hogy óó, azóta már akkora a szexuális nyomora, hogy változott a véleménye, csak még nem volt ideje kijavítani....

 Ami a saját hülyeségemet illeti: azt vettem észre, hogy már az általam túl jónak vélt férfiakat is kezdem kiszelektálni.... nos ezen gyorsan változtatni fogok, többek között azért is, mert gyakran csalóka a látszat...

Az meg az én külön pechem, hogy a férfineveket illetően is vannak divatnevek, és sokaknak ugyanazt a keresztnevet adták, vagy ők választják álnévnek... mindenesetre összeszaladt  néhány ugyanolyan nevű jelentkező... persze, hogy sms-t küldtem annak, akinek nem szerettem volna, (a vicc az, hogy teljesen magától értetődőnek vette), de nem azonnal reagált rá, - nyilván, hogy a helyzetkomikum teljes lehessen..., amikor felhívott, a hang kissé mintha más lett volna,, mint az általam már hallott, de betudtam a zajnak. A beszélgetésre egy újabb sms választ küldtem, immár az eredetileg célzott címzettnek, háát, volt csodálkozás... Közben természetesen még rá is csörögtem, mint utóbb kiderült egy harmadik ugyanolyan nevű férfire... szerencsémre nem vette fel...  

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr112110114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Groix · http://index.hu 2010.06.29. 10:37:17

"- Ha jössz, hozz magaddal tűt és cérnát, leesett egy gombom..."

De ez aranyos...
És látod, nem csak szexre kellesz neki...

Walter85 2010.06.29. 11:48:04

Örömlány, ha te nem lennél, ki kéne téged találni:)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.06.30. 08:40:29

Vezess nyilvántartást :)
Számomra ez most nagyon életszagú volt. Azokat a napokat juttatja eszembe, mikor minden kiesik a kezemből, megbotlok a saját lábamban és a legnagyobb jóindulattal olyat szólok be valakinek, hogy hónapokig felém se néz.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.30. 09:28:25

@Walter85: Ebben én nem vagyok annyira biztos...

idem 2010.06.30. 12:49:39

Hát ezek szerint a logisztikán még javítanod kellene...
süti beállítások módosítása