Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.06.06. 01:47 örömlány

Állapot-jelentés

Nemrég fejeztem be egy igen hosszú, érdekes és tartalmas beszélgetést... Határozottan jó volt, az a gondoskodós, együttgondolkodós férfias fajta, nem is hittem volna egyébként, hogy értelmes, tiszta és logikus gondolkodású, "volt gyerekszobája" tipusú férfi milyen jól tudja "kezelni" az örömlány-projektemet, ítélkezésmentesen, elfogadással, ám másfajta útkeresés lehetőségének mérlegelése mellett. (Jó-jó, igénybevett már ilyen "szolgáltatást".) A beszélgetés nem arról szól, hogy megdugni akarna (na jó nyilván, esetleg ilyesmi is szerepel a távlati terveiben), különösebb befektetés" nélkül, nem is arról, hogy az "örömlánykodás" vonzaná, és arról sem, hogy "lelki szemetesládája" lennék.

Úgy döntöttem a közeljövőben jókat fogok szeretkezni. Nem tudom pontosan mikor, kivel, de hamarosan, elegem van a várakozásból, elegem van abból is, hogy van egy kis szex, aztán meg a várakozás.

Jó, tudom, egyrészt az örömlányság nem is erről szól, másrészt meg jórészt, vagy részben rajtam múlik. (Na még egy pár "részt" írhattam volna.) Meg azt is tudom, hogy kevesebb  válogatással valamelyest jobban állnék anyagilag, talán esélyesebb lennék a likvid helyzet és egyéb rémségek normalizálására. De mindig közbejön valami, vagy valaki.... aminek következtében se szex, se pénz... háát, pedig nem én szervezem így, komolyan...

Aztán hiányzik a tervszerinti, célirányos alkotómunka is, meg a jól végzett munka utáni folyamatos elégedettség-érzés. (Egy aprócska gond van, ahhoz is pénz kell... De sóvárogva gondolok a boldog békeidőkre...) Mert a szexet nem tudom munkának tekinteni, tudom, szexmunkás a divatos megnevezés, de akkor sem, és még akkor sem, ha azt is tudom, hogy idő, energia és egyéb befektetést igényel... Mert nem könnyű, testileg, lelkileg és szellemileg sem.

No meg azt is rosszul viselem kicsit, amikor valaki ígéri, hogy keres, és aztán mégsem, és hiába tudom, hogy dolga van, váratlan esemény, vagy más halaszthatatlan dolog, mégis szeretném, ha keresne, ha írna, ha hívna, ha beszélnénk valahogyan. Mert valamely:) okból fontos és számít. Azt hiszem neki is az (lenne).

Érdekes egyébként, talán szemléletes, hogy milyen hülye vagyok: míg az örömlányos ötlet előtt nem kerestem párkapcsolatot, mert nem akartam senkit terhelni a gondjaimmal, (ha meg pl. elhallgatom, az már nem is normális kapcsolat), most meg mikor nem igazán esélyes, mégis elképzelhetőnek tartom... Természetesen rögtön villog is számtalan kérdés, aggály, bizonytalanság stb...

Most ha lehetne kicsit visszafutnék az időben, és másfelé kanyarodnék egyik-másik helyen... 

5 komment

Címkék: telefon munka állapot


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr502059674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Groix · http://index.hu 2010.06.06. 13:03:25

"milyen hülye vagyok: míg az örömlányos ötlet előtt nem kerestem párkapcsolatot, mert nem akartam senkit terhelni a gondjaimmal, (ha meg pl. elhallgatom, az már nem is normális kapcsolat), most meg mikor nem igazán esélyes, mégis elképzelhetőnek tartom..."

Nem hülyeség ez. Máshol már leírtam, és nem poénnak szántam, hanem komolyan gondolom: Te ezzel az örömlány-projekttel igazából - kimondva vagy kimondatlanul - igazából párt keresel magadnak.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.06. 20:32:35

@Groix: :D Ennél egyszerűbb és talán célirányosabb társkereső programok is vannak, legalábbis azt hiszem.
Elgondolkodtat a meglátásod, de ha belegondolok, keserédes vigyor ül ki az arcomra...

Groix · http://index.hu 2010.06.06. 21:51:43

@örömlány * oromlany.blog.hu: A társkeresök tele vannak pasikkal, akik romantikáról meg tartós kapcsolatról írnak, de csak dugni akarnak egyet, és nem szeretnének a dologra sokat áldozni - sem anyagiakban, sem érzelmiekben.
Ennél szerintem az a merítés sem rosszabb, amivel most van dolgod (vagy lenne dolgod, ha végre belekezdtél volna...), és ezek legalább fizetnek.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.07. 07:13:12

@Groix: Nem tudom. A "boldog békeidőkben" körülnéztem társkeresőben, de az általad említett tipussal nem találkoztam.
Az tény, hogy annál a megtévesztő játéknál tisztességesebb a pasi, aki fizet érte. (Bár ő meg nem párt keres, max. véletlenül belebotlik.)
(A vágyott távlati cél, amit én sem titkolok, az nem azonos egy tudatos tervvel, de nem tudatossal sem, azt a célt illetően az "örömlány-project" nehezítő tényező.)

rozsdafarku 2010.06.07. 07:22:06

@örömlány * oromlany.blog.hu: @Groix:
Tetszik, hogy egymásra találtatok...
süti beállítások módosítása