Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.05.19. 21:12 örömlány

Az elhatározás folyamata

Nyilván már akkor is az örömlányos elhatározás útján voltam, amikor még fogalmam sem volt róla.

Váratlanul - de nem előzmények nélkül - szakadt rám bő fél évvel ezelőtt a munka- és jövedelemnélküli lét. A történethez hozzátartozik, hogy a szerelmemmel is összerúgtuk a port, igen csúnyán. A helyzetet tetőzte, hogy bizonyossá vált: egy nagyobb összeget, aminek kifizetése évek óta húzódott - felszámolás miatt- nem fogok megkapni. Ez az összeg szolgált volna egy – szintúgy nagyobb volumenű – tartozásom rendezésére.

Sokként hatott egy nagyobb összegű közüzemi elszámolószámla kézhezvétele, meg egy kis bírságkövetelés is, valamint váratlan jelentősebb javítanivaló is.

Ezek tudatában jöttek az egyik napról a másikra élés hónapjai. Az első néhány hónap ígérgetésekből, hitegetésekből állt munkát illetően. Magam már nem tudtam munkát keresni, sőt az interjúkon való megjelenés költségeit sem tudtam fedezni. A szerencsém az volt, hogy a tél közepén sikerült egy nagyobb értékű ingóságot eladni, bár a bevétel nem volt elegendő a teljes addig felhalmozott költség és rövid távú adósság kifizetésére sem.

Szorgalmasan küldözgettem a pályázatokat, közben igyekeztem valami egyszerű munkát elvállalni, de mindenhol rájöttek a túlképzettségemre, és nem kellett a munkám.

Sokat gondolkodtam azon, mi az amiből azonnali jövedelemre lehet szert tenni.

Valamelyik oldalon olvastam egy prostituáltakról szóló cikket.

Egyik álmatlan éjszakán, egy olyan nap után, amikor a napi vásárlás is gondot jelentett, rám tört a vágy is, amit az elmúlt időszakban, nyilván a stressz miatt nem éltem meg egyébként olyan elementáris erejűnek.

Ekkor ugrott be, mint megoldás: örömlány leszek. Azonnali pénz, talán még a tartozásaim is törleszthetők lennének, és a szexre sem lenne gondom. :) Arról viszont fogalmam sem volt, hogyan is lehet pl. több férfival kapcsolatot létesíteni egymást követően, ráadásul szerelem nélkül, merthogy e téren (is) igencsak idealista voltam. A szexualitást nagyon fontosnak tartottam, azt hiszem jó partnereim is voltak és sokat műveltem magam e téren elméletben is, a tantra illetve más keleti filozófiák szemlélete fogott meg leginkább.

Körülnéztem tehát a neten, ki, mit ír, és hogyan is működik ez. Olvastam a lurva blogot is, ami nekem (is) életszerűtlennek tűnt, no meg a csillafuck-ot is, ami úgyszintén, meg még egy párat, egyik-másik prostis napló olyan volt, mint holmi rózsaszín leányálom... hát, nem győztek meg.

Elég sokat gondolkodtam, vívódtam, aztán a keleti tanok adták számomra az elfogadhatóságát és elképzelhetőségét annak, hogy hogyan lehet a szeretkezés művészetét ilyen szituációban is művelni. Az ingadozás, gyötrődés persze folyamatos volt és tart ma is. Leginkább aggasztott a biztonság kérdése, minden tekintetben. Elkezdtem figyelni a férfiakat azzal a szemmel, hogy vajon képes lennék-e velük elmenni... Két véglet munkálkodott bennem, a képes vagyok logikusan, ésszerűen tervezni, és a mindent hagyok ... veszni...

Kerestem a neten partnerkereső oldalakat is, majd az egyikre regisztráltam. A regisztrációt követően özönlöttek a megkeresések, lecsaptak az új husira. :) Beszélgetésekbe elegyedtem, eleinte igencsak kapkodtam a fejem... , ez történt a hatvanas tanárral is, aki azzal győzködött, hogy csak találkozzunk, nem várja el, hogy ágyba bújjak vele, csak ha esetleg, netalántán mégis megkívánnám.

Többen ajánlottak barterügyletet, ellenszolgáltatásként bevezetnek a prostilét rejtelmeibe, azaz gyakorlásként ingyen szexelhetek velük. :) Volt olyan beszélgetés is, amikor magát közgazdásznak mondó fiatalember kerek-perec levezette, hogy hülye vagyok, ha veszni hagyom azokat a dolgokat (anyagiakra gondolt) amiket eddig elértem az életben, ha kevesebb vagy több „keféléssel” össze lehet hozni a hiányzó eszközöket...

Kb. két hétig leveleztünk, beszélgettünk a tanárral, kitartó volt, én meg hezitáló ... 

folyt. köv.

4 komment

Címkék: döntés pályázat pszichológia munkanélküliség lelki folyamat


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr202016499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tapangász 2010.05.19. 22:17:32

Kedves Örömlány,
Egy blog szerintem akkor jó, érdekes, ha átszűrődik rajta az író személyisége. Úgy érzem, hogy ez a fázis most kezdődik nálad. Köszönöm.

Santer 2010.05.19. 23:59:46

Hajrá!

Izgatottan várjuk a folytatást!

vén betyár 2010.05.28. 06:05:40

152. Közösségi oldalak, mint a bűnözők forrásai

Posted: 27 May 2010 11:19 AM PDT

Márciusi hír, mely szerint egy többszörös visszaeső 33 éves férfi megölt egy 17 éves diáklányt Angliában. A férfi már ötször állt bíróság előtt nemi erőszak vádjával, a szexuális bűnözők listáján viszont nem szerepelt, mert hajléktalanként nem volt állandó lakhelye. A férfi a lányt a Facebookon szedte fel. Ebből is látható, hogy a közösségi oldalakon túl sok [...]

[- a cikk további része elérhető a Szekuriti Blogon -]

Izombuilder.com · http://www.izombuilder.com/ 2010.05.29. 15:09:47

Szerintem nagyon jó a blogod. Érezhető benne, hogy nem kitaláció. Remélem sokáig fogod folytatni, sok sikert!
süti beállítások módosítása