Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.04.22. 16:38 örömlány

Tapasztalatok

Egy jó, egy rossz...

Nem tudom hogyan kell alakítani ezeket a kapcsolatokat, valamint felismerni a szemeteket....

Találkoztam egy nagyon kedves, kalandot kereső fiatalemberrel, elmondta, mit szeretne, és kedvesen, mosolygósan, sőt vággyal telve teljesítettem azt. A vágyai természetesek voltak, normál, kedves ölelkezésre vágyott. A végén boldog voltam, hogy örömet szerezhettem neki. Ő is örült, mert jól érezte magát. Én örömmel fogadtam a pénzt és ő örömmel vette.

Aztán találkoztam valakivel, aki kedves volt, majdnem negédes, az ágyban ugyan jó volt, de kissé önző. Aztán közölte, hogy otthon felejtette a tárcáját, majd hozza a pénzt. Most minden fillér számít, ha tudná, hogy milyen reménytelen helyzetben vagyunk, és hogy ez az utolsó szalmaszál, akkor lehet, hogy nem tette volna ... vagy lehet, hogy neki ez okozott további kielégülést...

Most még kevesebb energiám van arra, hogy bármit is tegyek. Lúzer, ezt így hívják sokan... miért jó az embereknek az, ha bántják a többieket?

 

 

 

 

 

 

 

15 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr381942908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Groix · http://index.hu 2010.04.22. 17:57:59

Szegény Örömlány... Éppenhogy elkezdted a munkát, és máris belefutsz egy ilyenbe. :-(
Én úgy képzelem, hogy ebben a munkában nem is a perverz, aggresszív emberek jelenthetik a legnagyobb gondot - ilyen azért talán szerencsére kevés van - hanem ezek a kisebb-nagyobb hétköznapi megaláztatások.
Ha tudod a fickó telefonszámát, akkor hívogasd naponta (lehetöleg este, amikor talán otthon van) meg küldözgess neki SMS-eket, akkor egy ídö után talán fizet, nehogy a felegége megtudja.

zsuzska60 2010.04.23. 21:42:33

no és kedves örömlány, hol hírdetsz?

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.04.25. 17:17:19

Hát kedves zsuzska60, nem hirdetek igazából sehol, van egy szexpartnerkereső oldal, ott csináltam egy regisztrációt. Az a helyzet, hogy fényképes hirdetést nem merek (és anyagiak miatt most nem is tudnék) feladni, így aztán fogalmam sincs, hogy hol hirdessek...
(Tudom- tudom így meg honnan lesz vendég... pedig nagyon-nagyon- nagyon jó lenne...)

gilo 2010.05.08. 19:10:34

Hm ...
Ha ez nem kamu ... Ami mindig lehet, de nem baj ...
Ha olyat írsz, amivel címlapra kerülsz az indexen, akkor lesz vendég. De nem biztos, h olyan nagyon jó ötlet. Mert sok barom is befuthat.
A netes társkeresőket eléggé ismerem, ott igyekszik szűrni a keresk. célú ott-tartózkodókat, de azért lehet lavírozni. Persze csak a levelezés elkezdése után vallhatod be, h fizetős vagy ...
Mindenesetre jelentkezz be minél többre. 1 az semmi.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.08. 22:01:22

@gilo: Nem kamu: esetleg helyenként színezni fogok...:), vagy maszatolni..., és a neveket természetesen megváltoztatom....,
Esetleg írok egy-két fantáziaposztot, mert az élet annyi vendéget sem produkál, amennyi szeretkezés az egészséges szexuális élethez kellene:D,
eléggé paradox helyzet, a társkeresős ötlet jó, de milyen dolog ott ilyesmivel simlizni, miközben hirdetni meg nem merek, nehogy valaki felismerjen, mert csak a saját képemmel tenném..., szóval, mint a kisegeres viccben: se sajt, se kolbász...
A megoldás mesébe illő: vegyen engem feleségül egy szexcentrikus, anyagiakkal jól megáldott férfi! - merthogy megélhetési kurva lennék, de azért szeretkezni is nagyon szeretek - azonban anyagi gondok híján "egyemberes" nő vagyok...

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.08. 22:04:27

@gilo: A való és a virtuális világból is tudom, hogy "sok barom is befuthat". Mindjárt írok is egy posztot a barmokról.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.08. 22:09:34

@אוסקר: Köszönöm a jó tanácsot, beszéltem az alakkal, azt a szabadkozást, hogy ő jönni akart, csak közbejöttek dolgok, és remekül érezte magát, és jönne még szívesen, de tudja, hogy ezek után... Persze ezt a szabadkozást azután művelte, hogy előbb letagadta magát....

gilo 2010.05.10. 10:03:49

@örömlány oromlany.blog.hu: A love.hu-n akármilyen képet felrakhatsz, lehet erotikus is, amelyen nem látszik az arcod. Arcképet meg hozzáférés-kérelem után lehet megmutatni. Így sokkal veszélytelenebb.
Szrintem vannak olyanok, akik visszatérő kliensek lennének, erre kellene hajtanod, olyanokra, akik megengedhetik maguknak, és fontos nekik, h beszélgetni is lehessen. Vannak pasik, akik nem akarnak elköteleződni, szeretőtartáshoz esetleg nem elég magabiztosak, vagy nincs sok idejük erre, de testi és szellemi igényekkel rendelkeznek.
Amit azonban arról írsz, h mindig tudod élvezni, meg A PASIT látni minden kliensben, bennem erősen azt az érzést erősíti, h ez nem igaz. Én is szeretem a szexet, de a legtöbb pasival nem tudnám élvezni, mert nem elég férfias, nekem nem elég jó illatú, intelligens, vagy valami. A másik pedig: ennyire könnyen megy, hogy kezdeményezz, kellesd magad?

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.10. 10:48:39

@gilo: A kezdeményezés, a kelletés épp, hogy nem igazán megy... miből érezted, gondoltad úgy, hogy igen?

Azon kevés esetben, amit tapasztalatként eddig megéltem, tudtam férfiként tekinteni a partnerre, ez valahogy úgy történt nálam, hogy kizártam minden mást, de érdekes, az embert és az örömét láttam inkább, mint a szexet...
Köszönöm a love.hu-s ötletet.

gilo 2010.05.10. 13:03:14

@örömlány oromlany.blog.hu: Nem gondoltam, csak rákérdeztem. Mert ezt úgymond elvárás, a feltevésem szerint. Bár láttam már olyan filmbéli ábrázolást, hogy a csaj szexi fehérneműbe öltözik, oszt lefekszik, és várja, h történjen vmi. Nem tom, ez mennyire nyerő. Gondolom, léteznek félénk pasik, akiket fel kell tüzelni. Amit én ebben nem tudnék, hogy olyasvalakivel kezdjek ki, aki alapban nem tetszik egy kicsit se. Nem tudnám megjátszani, hogy tetszik. Ez iszonytatóan nehéz lehet.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.11. 08:47:59

@gilo: Szerintem félénk pasi nem megy prostihoz.
De ha igen, szeretnék ilyen vendéget! :)

gilo 2010.05.11. 10:59:40

@örömlány oromlany.blog.hu: Már miért ne menne? De, volt egy ilyen pasi, akivel találkoztam, bevallottan számos prostit kipróbált, és kifejezetten félénk volt. Egyébként más módon nem merte megcsalni a feleségét. Ezt nem is igazán tekintette csalásnak. Ő jó vendéged lehetne, bár mikor beszéltem vele, fogadkozott, h nem akarja ezt többet, de lehet, h aztán megváltozott a véleménye.

garbox 2010.05.11. 21:07:14

@örömlány oromlany.blog.hu: Én tudnék egy ilyen vendéget ajánlani. :) Egyébként nagyon érdekes a blogod. Csodálom, hogy ilyen kevés a komment. Már csak ezért is írtam egyet. :)

pittscards 2010.05.15. 21:21:59

Tőlem mindig (mind a két alkalommal) előre kérték a pénzt, javaslom, tedd te is ezt.
süti beállítások módosítása