Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.04.01. 10:04 örömlány

Szex és lélek

A két napja történt aktus feldolgozási fázisában vagyok.

Hogy mit éreztem? Belekezdeni volt nehéz, közben időnként majdnem olyan volt, mint egy masszázs-szolgáltatás. Ahogy írtam, nem sikerült kívül maradnom teljesen, hiába szerettem volna, bele-bele melegedtem.:)

Furcsa, hogy az emberek egy része a fizikai kielégülést keresi, és nem a lelkit, - pedig arra vágyik igazán,  a testi gyönyör csak addig a pillanatig tart, amíg, a lelki meg fenntart, jó sokáig - érdemes lenne tenni érte, jó sokat.

Az örömlánykodás, ha az örömszerzés oldalát nézem, egészen nemes dolog, ha az (esetleges) következményeit, akkor kissé ijesztő. (A vendégem egészen feldobódott, szinte repkedett az aktus után, szívmelengető volt látni. A következményekre gondolva nagyon fontos az óvszer használata. Jó lenne, ha létezne valami egyéb megelőző, sőt szűrőmódszer is...)

Összességében természetesen igen hullámzó a lelkiállapotom, hol azt érzem, hogy történjen bármi anyagi rettenet én ezt nem csinálom, aztán meg ezt: a családtagjaim érdekében képes vagyok erre... sőt képes vagyok jól csinálni...

(De ha még sokáig moralizálok, elfogy a pénz összegyűjtésére rendelkezésre álló időm.)

 

 

 

 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr261886250

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Antidepresszáns szex 2010.04.21. 20:39:02

Egy érdekes blogot találtam, egy lány írja, aki örömlánnyá szeretne válni. A fogalmazásmódjából ítélve értelmes, igényes embernek tünik.És ö is pont arról ír, amit én is megtapasztaltam a másik oldalról - a szex (vagy az esetemben csupán az erotikus ma...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása