Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.08.01. 23:01 örömlány

Igaz történet?

Ha nincs ez a "project", nem találkozunk, vagy ha találkozunk is, észre sem vesz, ugyanígy én se Őt. Pedig így, innen nézve nagyon is helyes, igaz, messze nem annyira, amennyire korábban helyesnek képzeltem, a kép és a stílusa alapján... ráadásul a hangja sem szól úgy, hogy egyébként felfigyeltem volna rá. A megjelenése sem olyan, mint azé, aki ha jött felém, elakadt tőle a lélegzetem.  Mégis, mindezek ellenére úgy vonz, mint mágnes a vasat...

Nála találkoztunk, meglehetősen lehangoló lakás, talán mert a gazdája nem tekinti  otthonnak, vagy mert nem sikerült a személyiségével összehangba hozni a  hangulatát, vagy csak azért, mert nem süt be az ablakon a nap... Mindegy is,  mindennek addig van jelentősége amíg csókolni nem kezdjük egymást, innentől eltűnik minden, csak a két test marad, ami szinte anyagtalanná válik minden érintésben, érzékelésben. Olyan otthonos, magától értetődő, természetes. Minden kifogásom, ésszerű tiltakozásom szertefoszlik... csak Ő marad, a teste, vagy még az se, az érzékei, a jelzései...

Remekül használja a nyelvét, de nem birom sokáig, nagyobb felületen kell éreznem, testem minden lehetséges négyzetcentiméterén. Az idő elveszett a rég eltűnt lakás után, szeretném, ha itt megállna a világ... de nem,  nem áll meg, sőt viszonylag gyorsan elmegy, persze én már megelőztem, da ha még bírja, utolértem volna újra.... Az érintések lényegiek, belefeledkezek minden mozdulatba, nem tudom, nem akarom tudni, hogy véget ér és lesz pillanat, amikor nem érintem... maradnék az időtlen és tértelen létben, ahol nincs Ő és nincs én...

 

Írom ezeket a sorokat, sűrű a levegő körülöttem, mintha mellettem lenne... írok és az írottak itt kavarognak, szinte tapinthatóan ...

 

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr822191121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szúnyog 2010.08.02. 02:07:37

Na de Örömlány! A meló nem erről szól. Süljön el örömmel, fizessen, s hívjon újra! Ez nem líra, vagy ha az, akkor nem pénzkereset. Ha meg mégis kell a líra, akkor hajrá, hagyd a nyelvét játszani két dolgos menet között!

Szúnyog 2010.08.02. 02:10:59

Na de Örömlány! Ez nem líra. Vagy ha mégis az, akkor nem megy a munka. Hagyd, süljön el örömmel, s tégy úgy, hogy újrahívjon. S ha mégis kell a líra, hagyd játszani a nyelvével két dolgos menet között!

Szúnyog 2010.08.02. 02:13:05

Ehh, elsőre azt mutatta nem ment el. Nem baj. Hagyd, hogy máskor is, menjen el kétszer is! :)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.02. 13:03:00

@Szúnyog: Kedves.:) Köszönöm.:D A jótanácsot igyekszem magamévá tenni. Na de melyiket is...!?

Szúnyog 2010.08.02. 20:06:11

@örömlány: Szerintem mindet, amelyik jól esik.

garbox 2010.08.03. 23:14:39

Most lettem csak figyelmes a kérdőjelre a címben. Igaz történet? Hm?

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.04. 08:16:55

@garbox: A valóság megélése szubjektív viszonyulásunkon múlik. Van egy másik történet is, a partner története. A kettő metszéspontja az (talán) igaz. :) Általában az a valóság, hogy sokan hárítják a meghittséget, intimitást, különböző álruhákba bújtatva a hárítást. (A nők részéről ez sokszor a szex kerülésben nyilvánul meg, míg a férfiak esetében sokszor a "csak szexet keresek" hozzáállásban. De ennek kifejtése hosszabb, mint egy poszt.:) )

garbox 2010.08.04. 11:34:02

@örömlány: A magam nyelvére lefordítva tehát, nincs abszolút igazság, ezért a kérdőjel. Ha már szóba hoztad, a történet a partner szemszögéből is érdekes lenne. Egyszer egy ilyet is jó lenne olvasni. Bár, ha jól értem, a férfiak ezt is hárítják, nem szeretik kiteregetni az érzéseiket.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.08.04. 17:20:20

@garbox: Abszolút igazság - azt hiszem - létezik, de a szubjektív megélés általában távol van attól, a szubjektív megélések metszete sem biztos, hogy az abszolút igazságot mutatja. A férfiak és az érzések kiteregetése... - az intimitás hárításánál nem erre gondoltam. Sokkal inkább arra, hogy gyakran félünk meghitt viszonyba kerülni valakivel - hiszen mihelyst túl közel kerülünk, egyből félünk is, hogy elveszítjük... és akkor mi lesz?
süti beállítások módosítása