Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.05.29. 18:20 örömlány

Beszélgetés? - töredékek

V:  Jó estét!

Mi csinál ilyenkor még?

én:  Magának is!

V:  látja, most igénybe venném szolgáltatásait, ha nem bántom meg ezzel

 én:  milyen szolgáltatásra gondol?

V:  lehetek nyers?

én:  mondja...

V:  irtózatosan baszhatnékom van

én:  :)

V:  de mindig ilyenkor, amikor már nincs rá esély

 én:  sajnos, nincs túl közel...

 V:  hiába, kéne a min. napi egy

na ja

 én:  egyetértek:D

biztos az esélytelenség ösztönzi 

V:  magának sikerült ma?

 én:  neem:)

 V:  nahááát

lógott

én:  nem vagyok én olyan 

 V:  dehogynem

talán még 10 vendége sem volt

 én:  mi is az a dehogynem?

V:  az, hogy lógós

 én:  még nem...

V:  ennyi idő alatt majd 100-nál kéne járjon

 én:  csak úgy össze-vissza azért mégse lehet,

 V:  ha szolíd, akkor is

de, a kurvaság erről szól

 én:  valahogy legalább magamnak indokolnom kell tudni

 V:  akkor nem fog vele keresni

 én:  kezdem belátni

V:  pedig általában élvezi

...

én:  persze

de futószalagon nyilván nem élvezném

 V:  akkor legalább megbecsüli azt a párat, akivel élvezi

 én:  vannak elméleteim, tudja

 V:  tudom

az én elméletem most egyszerű

lovaglást kérnék, aztán elaludnék

V: lehetek bunkó?

 én:  ne tagadja meg magát...

V:  na menjen a csudába!

 én:  bocs, csak feldobott labda volt

 V:  szerintem maga szeret baszni

de erre nem hiszem, hogy most jön rá

 én:  ezt szerintem nem titkoltam

és elég régóta tisztában vagyok vele, de!

mindemellett voltak ideáim...

 V:  van magánál NFV+?

én:  az mi is?

V:  natúr francia végig nyeléssel?

én:  nincs, nem merült fel ilyen kérés,

V:  de próbálta már már amatőr kategóriában?

én:  az más 

 V:  amúgy, egy jó tanács

 én:  ?

 V:  az NA-val vigyázzon

riasztja a normális vendéget

 én:  mármint óvszer nélkül?

V:  igen 

natur action

 én:  csak nem gondolja, hogy óvszer nélkül lehet...

még azzal sem vagyok teljesen nyugodt... :D

---

V:  lovagolni szeret?

én:  a kedvenc sportom

V:  nagyszerű

most gyakorolhatná is 

---

 

 V:  szerintem maga abba fogja hagyni

 én:  mért mit gondolt?

 V:  de úgy értem, hogy nagyon hamarosan

 én:  miért gondolja?

 V:  mert nem megy, nem tudja csinálni, állandóan furdalja a lelkiismeret

----

V:  Mondja, szexelünk holnap?

 

7 komment

Címkék: beszélgetés


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr142040784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

garbox 2010.05.29. 20:20:26

Azért ez egy kicsit töredékes. Mit jelent az hogy "nincs túl közel"? Vajon hol szolgáltatsz örömlány? Mi olvasók valószínűleg mindannyian azt hisszük hogy bp-en, közben lehet hogy vidéken. Az sok dolgot megmagyarázna pl. a kicsi forgalmat.

Almás_Peti 2010.05.30. 04:28:31

Vé tudja, hogyan kell meggyőzni egy nőt... Komoly sikereket halmozhat e tekintetben a való életben, így gondolta, hobbi szinten, amolyan nyaralásként, hogy ne legyen meló, kiporbálja magát a pro kategóriában... :D

Nem szeretem a cliffhangert... Mi történt "holnap"? :D

garbox 2010.05.30. 11:33:46

Most nézem csa örömlány hogy V-vel magázódtatok. Furcsa lehet magázódva beszélni a b@szásról hát még csinálni. Másokkal is így szoktál beszélni?

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.30. 22:08:40

@garbox: Teljesen jól lehet magázódva:). De úgy általában nem szokásom.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.30. 22:11:02

@Almás_Peti: Részben objektív okok miatt elmaradt. :)

tapangász 2010.05.30. 22:22:04

Hát ez bizony eléggé lesújtó pár(?) beszéd. Inkább nem képzelem el a hozzá tartozó V-t...

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.31. 06:22:19

@tapangász: Nem, illetve két irányból közelíthető. Lehet egy intim viszony mély megélésének őszinte megnyilvánulása, de lehet valakinek alpári megnyilatkozása is.

(Témának is érdekes: trágárság és intimitás, feszültség-, és gátlások oldása...)
süti beállítások módosítása