Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.05.27. 22:20 örömlány

A nők boldogságának titka a szex

" 2009.10.06. 10:17 - Index

 

Ha jó a szex, elégedett az ember, hát ez nyilvánvaló, gondolnánk, de az ausztráliai Monash University kutatócsoportja egy egy hónapon át tartó, 300 tesztalany részvételével zajló kísérlettel ezt tudományosan be is bizonyította. Sok feltételezés van, amit természetesnek veszünk, de tudományosan még sosem vizsgálták meg vagy dokumentálták – mondta [1] a LiveScience-nek Susan Davis, a kutatás vezetője.

A kísérletben részt vevő nők négy héten keresztül számoltak be minden nap a nemi életük alakulásáról, és az általános hogylétükről egy teszttel, ami az idegességet, stresszt, vitalitást és hasonlókat mérte fel, majd osztályozta egy 110 pontig terjedő skálán az alany általános jó, vagy rossz kedvét. A 20 és 65 év közötti nőkből álló csoport fele arról számolt be, hogy a szexuális életük nem kielégítő, ők a boldogság-skálán 76 pontos átlageredményt értek el - míg a csoport másik fele 84 pontos átlagot hozott.

Sajnos azt még nem tudták kideríteni, hogy a szex és a boldogság között milyen irányú az ok-okozati összefüggés, vagyis a kielégületlenség miatt boldogtalan egy nő, vagy éppen fordítva – nyilatkozott a Journal of Sexual Medicine szakfolyóiratban megjelent tanulmány egyik szerzője, Sonia Davison."

Vén betyár belinkelt egy index cikket, szex témában :D: :D :D, azt megnézve találtam a feljebb általam beollózottat. Eléggé evidenciának tűnik, ám az ilyen túlgondolkodós, de nem túl eszes "lánykáknak" úgy látszik tudományos kutatás kell a megállapításához...

A kutatás megállapításainak helyességét azt hiszem lassan én is igazolhatom. :D  Határozottan javuló tendenciát mutat a hangulatom, :D, időnként képes vagyok félretenni aggodalmaimat, és már nem csak egy-egy orgazmus idejére...

Ezúton üzenem annak, aki lecsapott a szex depioldó hatására, itt van, hogy miért is, egy hozzászóló, biz. génvadász írta:

 "Szoval nem ilyen egyszeru a dolog! A sperma tartalmaz bizonyos prosztaglandinokat, amelyek a nok szervezeteben hozzajarulnak a boldogsag (valojaban elegedettseg) erzesehez. Szoval ha ovszert hasznalsz szex kozben, kevesbe lesz "boldog" a no, azaz nem csupan orgazmus ateleserol van szo. Ez egy osi beidegzodes, komoly jelentossege van evolucionalisan.
A munkam reven renszeresen olvasom a Journal of Sexual Medicine-t."

Utánakeresgéltem, hogy is lehet ez:

"Egy 2002-ben elvégzett kísérlet eredményei azt mutatták, hogy azoknál a nőknél, akiknek a partnere nem használt gumit fele akkora volt a depressziósok aránya, mint azoknál, akiknek a partnere használt kondomot. Ennek egyik magyarázata az lehet, hogy a spermában található prosztaglandin a női nemi szervben hat a női hormonok képződésére, így befolyásolva a lelkiállapotot."

Na puff, akkor mégse a szex javítja a közérzetemet, lehet, hogy egyszerűen az, hogy egy-két kicsi, kifizetetlen számlával kevesebb van??? (Jut is eszembe egy kedvesen megosztott szótár ideillő címszava... :D)

És egyébként meg, hogy van ez a férfiaknál?

Tegyük félre a tréfát,azt ugye mindannyian tudjuk, hogy ránézésre meg lehet állapítani, hogy valaki szexuálisan aktív-e vagy sem, mert a jó szex javít a bőr és a haj állagán. Ráadásul szex (orgazmus) során feromonok szabadulnak fel, amit az ellenkező nembéliek később is észlelnek, tehát minél többet szeretkezik valaki, annál több ajánlatot kap... (Lefordítva, sok munka még több munkát generál.) Hááát, egyelőre engem ez a veszély még nem fenyeget...

18 komment · 1 trackback

Címkék: kutatás szex boldogság


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr562036233

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Antidepresszáns szex 2010.05.29. 12:32:12

Egy érdekes blogot találtam, egy lány írja, aki örömlánnyá szeretne válni. A fogalmazásmódjából ítélve értelmes, igényes embernek tünik.És ö is pont arról ír, amit én is megtapasztaltam a másik oldalról - a szex (vagy az esetemben csupán az erotikus ma...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Santer 2010.05.28. 00:29:02

Ha megengedsz egy megjegyzést.

Te társra vágysz, nem szexre, nem pénzre.

Nem vagy te való kurvának. Ha mégis muszáj csinálnod, vigyázz, hogy az üzletet ne keverd a magán jellegű vágyaiddal.

Ettől függetlenül sok sikert és boldogulást kívánok.

vén betyár 2010.05.28. 04:03:22

@Santer: Ugyanezt próbáltam én is, igaz sokkal otrombábban nemrég megfogalmazni.

A kifizetett számlák arányával fokozódik a szexuális vágy /csökkennek a gondok).
A boldogság /kielégültség/ sugárzik nőről, férfiről, irigységet és vágyat /Én is kérek belőle/ keltve.

Alapszükségletek, melyek feltételezik egymást:
"Ehess, ihass, ölelhess, alhass."

Nem hiszem, hogy bármi újat mondhattam volna.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.28. 07:35:32

@vén betyár: Ha az alapszükségletekről szólsz, a teljesség egy további elemét is említsük meg:
"A mindenséggel mérd magad!"

vén betyár 2010.05.28. 07:50:32

@örömlány * oromlany.blog.hu:

"Hiába fürösztöd önmagadban,
Cak másban moshatod meg arcodat."

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.28. 08:10:13

@vén betyár: Igen. Olyan tiszta valóságok ezek, amelyekkel szintről-szintre lehet jutni, és itt is idézhetném Őt, meddig is...
De ideje lesz valami szaftosat is írnom, mert a blogolvasók a végén azt hiszik, amit Te az elején, hogy ez a blog egy szellemi kísérlet, gondolati játék, rezdülések és mély gondolatok átadásának szándékával.
Majd igyekszem!

zsuzska60 2010.05.28. 09:04:12

@örömlány * oromlany.blog.hu:
az elmélet is szép dolog, no de a gyakorlat!

vén betyár 2010.05.28. 13:26:26

@örömlány * oromlany.blog.hu:
De szépen megfogalmaztad otromba gondolataimat / most már szinte én is azt hiszem, hogy azt hittem/, KÖSZÖNÖM!

vén betyár 2010.05.28. 13:39:49

@vén betyár: Valójában az első gondolatom az volt, hogy vki játszik a tűzzel.
A második, hogy a bolondját járatja velem.
De mégís úgy a legszebb, ahogyan megfogalmaztad!:P

gilo 2010.05.28. 14:46:15

Ezt a spermás dolgot én is olvastam, mármint, hogy a gumi csökkenti a gyönyörérzetet. Lehet, de azért nem biztatnék senkit arra, hogy mellőzze a használatát, bizonyos esetekben. :)
Ja, állítólag az is ér, ha szájon keresztül kerül a szervezetbe :P Csak olvastam ... A nő valahogy hozzászokik a férfi spermájához ... Viszont nemi betegségeket szájon keresztül is el lehet kapni. Vagyis a gumi csak akkor ér valamit, ha orális szex közben is használják. Na, az végképp élvezhetetlen lehet.

Groix · http://index.hu 2010.05.29. 12:41:12

@Santer: Persze. Ezt tudja is magáról, le is írta egy kommentjében (május 8.):
"vegyen engem feleségül egy szexcentrikus, anyagiakkal jól megáldott férfi! - merthogy megélhetési kurva lennék, de azért szeretkezni is nagyon szeretek"
És mivel köztudott, hogy kurvából lesz a legjobb feleség, ezzel a nyitással (+ hozzá az ö intellekuális, érzékeny stílusa) van is esélye, hogy találjon magának egy megfelelö férjet. Remélem, hogy így lesz, drukkolok neki, mert úgy érzem, igazán megérdemelné.

vén betyár 2010.05.31. 06:26:42

@Groix: Én is!Már úgy értem, nagyon drukkolok neki.De amílyen vendégek vannak...:)

Pénteken kerestem Örömlányt, egy jó adag örömforrást szerettem volna ajánlani neki, teljesen ingyen, igaz, hogy neki sem sokat hozott volna a konyhára.A véleményére is kiváncsi voltam, de megelőztek.Végül meg még a véleményét sem árulta el.Örömlány néha nagyon zárkózott...:(

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.31. 06:34:36

@vén betyár: ?? Pénteken kerestél? Hol? Véleményemet sem árultam el? Valamiről lemaradtam...

vén betyár 2010.05.31. 08:52:03

@örömlány * oromlany.blog.hu:
Itt kerestelek, a szexcsatákat kívántam ajánlani kikapcsolódásként és ott nem fejtetted ki / feltételeztem pedig, hogy bőséges tapasztalati és elméleti ismeretekkel rendelkezel/ bővebben a véleményedet.Mi maradtunk le vmiről...:)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.31. 09:08:33

@vén betyár: Olvastam, olvasom.
Feltételezésed lehet, hogy téves.
Nem fejtettem ki, mert fogalmam sincs..., egy biztos, kicsit irigylem Teiresziaszt, kíváncsi vagyok, milyen lehet a másik oldal.:D

vén betyár 2010.05.31. 09:20:25

@örömlány * oromlany.blog.hu:
MELYIK másik oldal?:P

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.31. 09:23:31

@vén betyár: Természetesen a férfi megtapasztalásai érdekelnek.
(Kétségeid vannak az író személyét illetően?)

vén betyár 2010.05.31. 09:56:23

@örömlány * oromlany.blog.hu:
ÁÁÁÁ...Csak hülyéskedtem.
Attól kezdve, hogy elfogadtam a játékszabályokat, tőlem lehet Örömlány kiugrott pap, nyugdíjas rendőrtiszt, állástalan gitárművész és késdobáló, Gyes-es kismama vagy bárki, Ő: Örömlány leszek....stb.
süti beállítások módosítása