Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.05.22. 02:35 örömlány

Irodalom

József Attila:

(Az Isten itt állt a hátam mögött...)

 

Az Isten itt állt a hátam mögött
s én megkerültem érte a világot
……………………………………………
……………………………………………

Négykézláb másztam. Álló Istenem
lenézett rám és nem emelt föl engem.
Ez a szabadság adta értenem,
hogy lesz még erő, lábraállni, bennem.

Ugy segitett, hogy nem segithetett.
Lehetett láng, de nem lehetett hamva.
Ahány igazság, annyi szeretet.
Ugy van velem, hogy itt hagyott magamra.

Gyönge a testem: óvja félelem!
De én a párom mosolyogva várom,
mert énvelem a hűség van jelen
az üres űrben tántorgó világon.

1937. okt.

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr922022154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

garbox 2010.05.22. 21:25:34

Tűnődőm, mit keres itt ez a vers azon túl hogy szép. Talán egy adalék örömlány lelkiállapotához. Azt is jelzi amit eddig is tudtunk hogy örömlánynak lelke is van és emberből van. Viszont elég nagy a kontraszt a Megbasztak című poszthoz képest. Talán kompenzál.

Walter85 2010.05.23. 16:52:48

Szerintem Örömlány pont ilyen. Olykor Megbasztak szintű, máskor mély és költői. Egyszerre szent és kisördög. A jó ebben az, hogy izgalmas személyiség, a rossz, hogy sokszor talán ő maga sem tudja milyen is valójában. Meg mi sem:) Én mindenesetre csak biztatni tudlak kedves Örömlány, hogy ne hagyd abba az irkálást!

Groix · http://index.hu 2010.05.23. 21:01:33

@Walter85: Még csak ez sem. Bár az említett másik posztban (szemlátomást saját magával vívódva) leírja ugyan a "megbasztak" meg a "kurva" szavakat, de ennek ellenére az is inkább töprengö, heztiáló írás, semmint durva.

Walter85 2010.05.24. 04:32:37

@Groix: Azt én sem gondolom, hogy különösebben durva lett volna. Pláne egy örömlány szájából. Csak én is úgy látom, mint garbox, hogy néha erős a kontraszt a posztok közt stílusban, tartalomban. Ezt persze könnyen lehet, hogy szintén a vívódás okozza, csak az már egy kicsit mélyebb vívódás. Olyan, ami nem helyzethez köthető, hanem magáról a személyről szól és az ő értékrendjének alakulásáról. Szerintem.
süti beállítások módosítása