Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.05.14. 17:43 örömlány

Index-címlap...

" f74 2010.05.14. 15:31:09

Gratulálok oromlany.blog.hu. Ahogy a fenti és eme kommentből láthatod feljutottál az Index főoldalra :)
Reméljük idetalál egy-két értelmesebb olvasó is :) "

 

F74 hozzászólásából tudom, hogy Index-címlapon a blog. Megijedtem. Tudja valaki, hogy mi alapján kerül egy blog címlapra?

Megnéztem a postaládámat is, hát találtam érdekes leveleket, van ilyen is, olyan is. Majd megkérdezem az írójuktól, hogy betehetem-e az írásukat a blogba...

Van olyanannyira kedves hangú levél is, hogy egyenesen sajnálom azt az elhatározásomat, miszerint a blog olvasóival nem találkozom.

Tudom, hogy kérész-életű a címlapon való megjelenés, de rögtön eszembe jutott, hogy minőségi és valóban érdekfeszítő írásokat lett volna és lenne jó megjelentetni...

Elnézést kérek azoktól, akik szaftosabb történeteket vártak, még lehet, hogy lesz olyan is...

Mit szeretnék?

- Ha néhányan e blognak köszönhetően elmélyülnének a Tantrában.

- Annak is örülnék, ha némelyek, akik eddig esetleg csak a  "dugásnak", "kefélésnek", "kufircolásnak" hódoltak, rájönnének a szeretkezés ízére. (A "baszást" szándékosan nem soroltam, ez régi, jó magyar elnevezés.  Lehet, hogy városi legenda az alábbi idézet, nekem tetszik.:)

Grétsy László tanár úr egy elõadás során:
"Fiatal lány enyeleg fiatal fiúval. A háttérben figyeli õket a fiú egyik barátja. Mihelyst a lány egy pillanatra eltávozik, a két fiú között a következõ párbeszéd alakul ki:
- Baszod, mi?
- Á!
- Át akarsz baszni, mi?
- Ne basztass már! Basznám, baszod, de rábasztam: baszik baszni, baszd meg!
- Ez bebaszott!
- Ezt kibaszottul elbasztam! Bassza meg!
  Azaz:
- Lefeküdtél vele, mi?
- Á!
- Becsapsz, mi?
- Ne kínozz! Szívesen magamévá tenném, elhiheted, de kudarcot vallottam: nem hajlandó szeretkezni, az ördög vinné el!
- Ez aztán a váratlan fordulat!
- Ugyancsak alaposan melléfogtam! A fene egye meg!

Nem vitás, a kis példa rendkívül élesen világít rá hétköznapi nyelvünk sorvadására, elszegényesedésére. Ugyanakkor nem tudok szabadulni egyfajta torz büszkeségtõl sem: Lám, még nyomorában is milyen kifejezõ, milyen hajlékony a nyelvünk! Nem ismerek egyetlen nyelvet sem, amely ehhez hasonló bravúrra lenne képes: ugyanannak az alapszónak pusztán tizenháromféle ismétlésével (többé-kevésbé) értelmes mondat alakítható ki! Külön fel szeretném hívni a figyelmet a "baszik baszni" fordulat rendkívüli finomságára. Ha például felcseréljük a szórendet, menten micsoda merõben más értelmet nyer a kifejezés! ("Baszik baszni" = "Nem hajlandó szeretkezni", de "Baszni baszik" = "Nemi életet él ugyan... " [és úgy folytatódhatna például: "... csak épp nem énvelem"] Micsoda különbség!" )

 

(Végül annak is örülnék természetesen, ha az olvasók klikkelnének a reklámokra is, hogy tényleg csak a minőségi szeretkezésekre kelljen figyelnem. De ha nem, hát nem, megértem azt is, csak...:( )

18 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr122003338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Groix · http://index.hu 2010.05.14. 17:47:37

Szerintem gondold még át ezt az elvet, hogy nem akarsz a blogról ismerkedni.
Ha már másutt nem nagyon hirdetsz, akkor legalább ezt a lehetöséget megragadhatnád.
Most több ezer olvasód lesz egyszeriben...

Metál -e a bimetál? 2010.05.14. 18:19:55

második. ebből is reklám blog lesz mint a lurva.blog.hu-ból?

gilo 2010.05.14. 19:05:49

Index címlapra úgy lehet kerülni, h a posztajánlóba beteszi valaki az aznapi posztot.
Ha kommentelővel nem találkozol, szerintem nem is gondolod ezt komolyan. És ezt minden önérdek nélkül mondom, én nem vagyok potenciális kliens :)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.14. 21:24:16

@Energon: Köszönöm.:) Megnéztem az adsense jelentést, kb. 10000 oldalmegjelenítésből 24 kattintás, ami kb. 1 euro bevétel... hááát .......

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.14. 21:25:40

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ha egy kicsit is alaposabban olvasol... Ha nem mondta, akkor városi legenda.

Almás_Peti 2010.05.15. 03:43:01

Eegen... :) Éppen azon vihogtunk ma az irodában, hogy mennyivel tud ékesszólóbb és egyszerűbb lenni a magyar nyelv bármely másiknál...

Az alaptémához: Bajban vagy. Rendben.
Ezt látod kiútnak. Rendben.
Blogot írsz róla. Még ez is rendben.

De. Miért érzem ezt ezt amolyan pániknak/menekülésnek megoldás helyett? Hit and hope solution, ahogy a művelt angol mondaná és történetesen most nem jut eszembe jobb kifejezés erre magyarul.

Ne érts félre, nem látom az okaid, a lehetőségeid és nem tisztem minősíteni sem Téged.
De leültél és megvizsgáltál minden megoldást (pro/kontra), mielött ebbe belevágtál?
Olyan döntést hoztál, amit tüzön-vizen keresztül vállalsz annak minden következményével együtt?
Vajon bloginduláskor ugyanezeket a válaszokat adtad volna mint most, és két hónap mulva is ugyanezeket fogod?

Több kérdésem nincs most, korán van már... :)

Mielőtt még sütni kezdenének, igaziból csodálom azokat a nőket, akik önmaguk legféltettebb, legbensőségesebb részét osztják meg olyan férfiakkal, akik nem feltétlen érdemlik meg, csak fizetnek érte. Én nem tudok elképzelni olyan szituációt, aminek megoldásáért ugyanezt az áldozatot hoznám.

A legjobbakat kívánva (természetesen a gondok mielőbbi megoldódásával kezdve):

Peti

faram 2010.05.15. 06:48:53

Kedves Örömlány,
Most, hogy fel lettél fedezve bármikor föoldalra kerülhetsz ha valami érdekeset posztolsz. Jellemzően érdekes = szaftos :) A blogodnál sokkal kevésbé érdekes blogok is rendszeresen címoldalon vannak, mert olvasóik száma elérte a kritikus tömeget. Sok sikert kívánok ehhez. Használd ki, de készülj fel. Sokan azért fognak ide járni, hogy bántsanak.

A fenti idézet szerintem angolul is simán működne a fuckkal.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.15. 10:34:02

@Almás_Peti: Peti, összefoglalom nemsokára kérdéseidre a válaszaimat. Helyénvaló kérdések, kívülről és belülről nézve is... Pánik is van, menekülés is, problémamegoldás vágya, meg szép feladat kitűzése - másoknak (és magamnak is) örömet szerezni, - persze, gondolom itt sokan azt mondják, ez a körítés, magamnak. És még sok-sok minden.

garbox 2010.05.15. 10:38:59

Olyat már hallottam, hogy egy prosti kategorikusan kizárja hogy a vendégeivel privátban randizzon, de hogy egy blogoló prosti ne akarjon szolgáltatni az olvasóinak... Tulképpen miért is?
És mi történik, ha egy olvasód tényleg kedvet kap a tantrához, a tartalmas szeretkezéshez, és történetesen valahogy elkeveredik hozzád, aztán mikor ott van nálad, rákérdez, hogy véletlenségből nem te vagy-e az aki ezt a blogot írod? Akkor kidobod? És ha a szolgáltatás után derül csak ki, hogy a kuncsaft mellesleg az olvasód?

malfunction 2010.05.15. 23:58:58

@garbox: Azér' mer kamuuuu :) De ezt te is tudtad :P

pifta · http://developers.blog.hu 2010.05.16. 04:03:18

Nekem valahogy elsőre a sztori láttán ez ugrott be: www.youtube.com/watch?v=CCcCzj_yRtk

pifta · http://developers.blog.hu 2010.05.16. 04:04:16

Nekem valahogy elsőre a sztori láttán ez ugrott be: www.youtube.com/watch?v=CCcCzj_yRtk

pifta · http://developers.blog.hu 2010.05.16. 04:05:50

Nekem valahogy elsőre a sztori láttán ez ugrott be: www.youtube.com/watch?v=CCcCzj_yRtk

pifta · http://developers.blog.hu 2010.05.16. 04:07:39

Nekem valahogy elsőre a sztori láttán ez ugrott be: www.youtube.com/watch?v=CCcCzj_yRtk

pifta · http://developers.blog.hu 2010.05.16. 19:44:59

Hat ez remek... koszi blog.hu motor... ez mind egy hibaüzenet miatt került ide ilyen sokszor...:) bocs érte
süti beállítások módosítása