Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2016.04.12. 11:52 örömlány

Rossz élmény

Ismét egy elcsípett, régi történet (felhívom a figyelmet arra, hogy a valósággal való bármely egyezés a véletlen műve): 


"A bor[za]dély a balatoni úton található, egy szép ház szomszédságában.

 A házba bejutni nem volt nehéz, leszámítva az éppen akkor elég kapatos állapotban érkező kisnyugdíjasokat,
akik élénk figyelemmel kisérték, hogy melyik gombot nyomom meg. A hölgyeknél nagy forgalom nem lehet, mert a telefonra szinte ugranak, és még a második csengetést sem várják meg. A lakás a szokásos, semmi különös, régi bútorok es mindent átható cigaretta szag. Nos akkor a hölgyek. Hát, uraim én azt hittem, hogy sokat kibírok. Kedvelem az idősebb, teltebb hölgyeket, ezért esett rájuk a választás. A lakásban két nő található, mindkettő jóval túl a negyvenen, mindkettő elég telt, sőt a vörös már majdnem dagadt is. Egyikük vörös, vagy ahhoz
hasonló, a másik pedig szőke, vállig érő hajjal. Ő néz ki jobban, bár hozzá nem volt szerencsém. Az árfolyam elég érdekes, 4k/30 min/1 nő, 6k/1h/1nő, +2k extra =mellszex, NF, stb, csókolózás, anál nincsen. Sőt van még egy extra, azt hiszem 10k-ért kettőjükkel egyszerre.
Valószínűleg a látásom már gyengült, igy a vörös hajú hölgyet választottam. Volt rajta egy kínai piacon kapható  lábfej nélküli valami, meg egy barna, párduc mintás felsőrész, frottír zokni és egy fapapucs. A másik hölgyön legalább szoknya, magassarkú cipő, stb. Éppen valami sorozatot bámultak. Rövid egyeztetés a
kiválasztottal, kértem egy KF-et is, hátha, NF nem kellett, megállapodtunk olyan 45 perc időtartamban. Fürdőbe el, ez a szokásosnál is lepattantabb, a törölköző az valami állat, a katonáeknál volt ilyen. Kellemes mangó illatú tusfürdő, maradt a szappan. Szobába vissza, valami ujságot nézegettem amíg a hölgy megfürdött.

Bejött és ....... állati dagadt volt, folyt mindenfele, mellei a melltartó tervezés csodájának köszönhetően jól néztek ki, de amint levette, már egyből egy legalább három napos, szottyadt lekváros táska alakját vették fel. Simogatás, stb, elkezdett franciázni, sok kezezés, kevés szopás, kevés nyalás. Kértem, hogy hadd nyaljam én is, állítólag megfürdött, de alul olyan átható rothadt káposzta szaga volt, hogy kb két perc után feladtam, ehhez társult még egy jó kis segglukszag. A 45 percből 15 arra ment el, hogy mentális úton a lehető leghamarabb elélvezzek es menjek a fenébe, még azt sem bántam, hogy a kifizetett pénz nem fedezte a teljesítményt. Csak legyek már kint. Kérdezték, hogy visszamegyek-e, hát nem.
Urak, maximum no recommended. Nem mondom, hogy nincsenek perverzióim, szexben sok mindent szeretek és kipróbáltam, de ....
azért ha tud valaki kellemes 40+, 50+ hölgyet ajánlani, azt szívesen veszem."

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr458590402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szúnyog 2017.07.11. 02:05:07

Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban.

Szúnyog 2018.07.18. 21:18:18

@örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is.
Ma is eszembe jutott az a ház.
süti beállítások módosítása