Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2016.03.31. 22:08 örömlány

Egy elcsípett, régi beszámoló

Úgy kaptam, gondoltam megosztom:

"Az egész azzal kezdődött, hogy feltűnt egy Segítség, még szüzek vagyunk!
kezdetű hirdetés telefonszámokkal. Világ életemben szűzoltó akartam lenni, vagy katona, így aztán a gyermekkori álmok valóra váltása érdekében tárcsáztam a számot és felajánlottam fegyverem és
tapasztalataimat. A telefonos hölgy rövid idő alatt megadta két, a hirdetéssel érintett barátnő telefonszámát, s közülük Mancit választottam, aki véleményem szerint 20-on innen van, 165 magas lehet, kb. 50 kiló,
szemtelenül álló, feszes mellekkel, borotvált puncival, szőke hajjal. Az arca kedves.

10 perccel korábban érkezem, hívom. Kiderül, hogy az előző Kolléga késett, ezért legalább fél órát várnom kell. (A Kolléga számoljon be, vagy mongyon le!) Kánikula, a kocsi pillanatok alatt felmelegszik, ezért inkább autózom
egyet. Végül 45 perces késéssel jutottam be Mancihoz, aki egy családi házban szolgáltat. A kapun belépve követem az utasításokat, de 10 lépés után eltévedek, mert több lakás is van az épületegyüttesben. Telefonálok, ő útba igazít, s már benn is vagyok. Érthető, hogy nem jön ki, mert csak egy bugyi és egy vékony pulóver takarja fiatal testét.

Belépve át kell haladni a konyhán, majd jobbra fordulva a folyosó végén van a baszoba, nagy franciaággyal, rolók leengedve. Összességében kissé lerobbant a kégli, izzadtság szag, az ablakok zárva. Manci környezete egyébként úgy van tájékoztatva, hogy a lány masszíroz.

A fiatal test ígéretes látványa miatt túltettem magam a körülményeken és egy szál faszra vetkőztem. Nem telt bele fél pillanat és Manci máris rábukott a farkamra. Erős kezezéses gyakorlatot mutatott be, amelyet egy darabig hagytam, majd megkértem, hogy a kezével ne a farkam rángassa, hanem a golyókat és a seggem simogassa. Utasításaim rendkívüli hatást váltottak ki, mert egyrészt jelentősen javult a technikája, másrészt bekeményedett a brockim rendesen. Hálám jeléül a listán már oly sokszor megénekelt 64-es :-)) (sic) figurába keveredtünk. A punci tiszta, szagtalan, a nagyajkak kissé túlfejlettek, de azért még pacsit nem lehet velük adni. A szopótechnika ekkor már kiegészült nyalogatással is, de ezt a részt még fejleszteni kell. Egy idő után megkérdeztem, hogy megy-e a mélytorok, amit lelkesen kipróbált kétszer is, de háromnegyedes benyelés után jött az öklendező reflex, ezért nem erőltettem.

Az (óvszeres) dugásnál jött az újabb meglepetés: lovaglás közben igen fejlett szorító technikát mutatott be, így már teljesen meg voltam győződve arról, hogy újra át lettem verve: a lány valószínűleg nem volt szűz :-).
Mindenesetre majdnem eldurrantam, de még hátra volt az analízis.

Ebben a témában nem gyakorlott, de itt is csak a dobogó második helyét foglalhatom el. :-( A síkosításra használt Nívea azonban jól működött, így minden különösebb erőlködés nélkül hatoltam be a korpásba. Először kutyásat játszottunk, majd szemből beleült, de ez még kellemetlen volt, így a végjáték doggy-sztájlban lett lejátszva.

Fürdőszoba lehasznált, de tiszta, FÉG jól működik. Én valami sampont használtam Mr. Brockefeller tisztogatására, a türcsi nagy, de inkább fúj, mint szív.

Az egész 1 órás programért ... K-t hagytam a helyszínen. Csók szimpátia alapon van, én befértem. A program közben kissé trágárul beszéltünk, ami Mancinak sem esett nehezére."

1 komment

Címkék: szex vendég


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr405246041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása