Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.07.27. 19:27 örömlány

Pénz és szex

A pénz olyan, mint a szex. Ha nincs, nem tudsz másra gondolni.

Ha van, mindig máson jár az eszed.

  ---

Sikeres férfi az, aki többet keres, mint amennyit a felesége el tud költeni.

Sikeres nő az, aki ilyen férfit talál.

--

A férj későn ér haza és a felesége leteremti:

-Merre jártál ilyen későig?

-Tetoválószalonban voltam…

-Hol? Elment az eszed?!

-Igen, tetoválószalonban voltam és a farkamra tetováltattam egy húszezrest.

-Aztán minek?

-Szeretem, ha jó helyen van a pénzem, szeretem befektetni és mindennap elverhetsz te is egy húszezrest…

 --

A bankigazgatónak közbejön valami, ezért a titkárnőjét küldi el ebédelni egy gazdag kliensével – egy afrikai ország néger királyával. Lelkére köti, hogy legyen nagyon kedves a királyhoz, mert igen fontos ügyfél, rengeteg pénze van a bankban. Ebéd közben a titkárnő ijedten veszi észre, hogy nagyon megtetszett a négernek. Akkor esik igazán kétségbe, mikor az megkéri a kezét, hogy menjen feleségnek a háremébe. Megpróbálja finoman elhárítani:

- Én megfogadtam, hogy csak ahhoz megyek hozzá, aki nászajándéknak egy 50 karátos gyémántot ad.

A király telefonál egyet.

- Rendben, én megvenni.

- De azt is megfogadtam, hogy csak úgy megyek férjhez, ha egy 50 szobás palotában lakunk.

A néger láthatóan gondban van, most már hoszabban telefonál, de végül kiböki:

- Rendben, én megépíteni.

Most már a csaj kezd nagyon feszengeni, de kivágja magát:

- És utoljára, azt is megfogadtam hogy csak olyanhoz megyek, akinek 50 centiméteres farka van.

A négernek most már igazán nagy gondja van, gyöngyözik a homloka, de nem adja fel.

- Rendben, én levágni.

2 komment

Címkék: szex bank pénz férj feleség nászajándék


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr572175338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2010.07.28. 16:32:18

Elegáns idősödő úriember fordul a Körúton egy csinos szőke nőhöz:
Asszonyom, minden pénzt megérne nekem, ha egyszer rápaskolhatnék arra a csinos fenekére!
Vén disznó, huligán, nincs az a pénz!
5ooo Ft!
Hagyjon, vagy rendőrt hívok!
5ooo Euró!
Jó, menjünk be a kapu alá.
Szoknya fel, bugyi le.
Simogatás.
Mi lesz, üssön már!
Nincs az a pénz!
süti beállítások módosítása