Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.06.21. 22:47 örömlány

Három hónap

Lassan három hónapja lesz, hogy elindítottam az "örömlány-projektet" és ezt a blogot.

Háát, közhely, de nyugodtan mondhatom, hogy gyenge kezdés után erős visszaesés jellemzi eddigi tevékenységemet.

Egy valamirevaló mai modern nő (szingli) ennyi idő alatt több pasit rángat az ágyába, mint én... Na jó, ő nem kér érte pénzt.:D - bár információim szerint ez az ingyenszex többe kerül a pasinak, mint a fizetős... A konvenciók azért erősen hatnak... Vagy mint ahogyan korábban panaszkodtam, ennyi szex még az egészség megőrzéséhez szükséges mértéket sem éri el. Nem is csoda, hogy jól esik/esett a szex azzal a néhány "vendéggel", akik valahogyan fenn akadtak a rostán. (Így legalább nem volt okuk panaszra, hogy az örömlánynak nem jó.:P)

Örömteli, hogy a "nagy számú vendégsereg" majd mindegyik tagja keresett újra,  - ketten nem, érdemben: a nemfizetős, meg az, akit "veszélyesnek" véltem.  (A nemfizetős egyébként rendezte elmaradását.)

Az örömlány-projektből kifolyólag megismertem néhány embert, akiket enélkül bizonyára nem, és örülök, hogy találkoztam velük.

Ami az önmegismerést illeti, bármily furcsa is, segített felismernem néhány olyan dolgot, amiket ugyan megoldottnak véltem, de megoldás helyett jó mélyen elraktároztam magamban. Persze van még tovább is, tudom, de hogyan...?

Ami gond volt az, gond maradt sajnos továbbra is. Sajnos az anyagi nehézségeket nem sikerült megoldanom, hiszen ez a "kiruccanás" még a megélhetésemet sem fedezte, a korábbi elmaradások csak növekedtek...  Pedig lehetetett volna másként is, ha túllépek az ideáimon, a saját lelkiismeretemen. Mindig kerültem azokat a helyzeteket, ahol párkapcsolatban élő férfival kerülhettem volna valamilyen férfi-nő viszonyba, most mégsem ez okozott lelkiismeretfurdalást, hiszen ahol valami már nem működik, ott inkább segíthet egy kötetlen örömszerzés, hozzájárulhatok a másik fél testi-lelki jobblétéhez... Sokkal inkább az zavar, hogy a szeretkezést olyan szent dolognak gondolom, amihez szeretet és szerelem, elfogadás és önátadás nélkül nyúlni nem szabad.  Ezért a résztvevőknek arra az időre "szeretővé és szerethetővé" kell válniuk, ami nem könnyű. És még csak nem is a pénz okoz galibát, sokkal inkább a berögzült viselkedésminták.  Valószínűleg épp ezért nehéz számomra a kapcsolatfelvétel, a "mit vállalsz - mennyiért" kiinduló kérdésből...

Mi a biztos? Továbbra is hiszek abban, hogy az a szexuális kultúránk, amelyben a szexualitás az anyag felé fordulva eltávolodott a szellemiségtől alakítható, és segítségével újra szellemi dimenziókba emelhető a testi szerelem, ami képes összekötni a földet az éggel. 

 

41 komment

Címkék: szexualitás örömlány


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr432099610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsdafarku 2010.06.22. 16:46:00

@örömlány: Gyönyörű.Csodálatos!::):)

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.06.22. 20:09:30

Hm... köszi :)
Valahogy mégis az jut eszembe, hogy aki kurvának áll, az ne csodálkozzon, ha megb...sszák...
Sajnálom, hogy eddig nem indult be.

garbox 2010.06.22. 20:41:50

@21 hónap: Hm. Nekem egyáltalán nem az jut eszembe, mint neked. Úgy érzem, Örömlány nem k...nak akar(t) állni, Sajnálni, nem is tudom mit sajnáljak. Talán hogy nem értik a szándékát a pasik, és mi sem igazán.

21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.06.22. 20:51:29

@garbox: azt érzem, hogy az elsődleges célja a dolognak az, hogy valamit megfinanszírozzon. A többi - szigorúan számomra - csak púder, mert valahol nehezen dolgozza fel a saját döntését.
Megértem, hatalmas adóssággal kell nekem is megbirkózni, csak másik utat választottam a törlesztéshez. Tudom, milyen bénító a "muszáj"-ban ülni.

idem 2010.06.22. 21:06:46

@örömlány: "Továbbra is hiszek abban, hogy az a szexuális kultúránk, amelyben a szexualitás az anyag felé fordulva eltávolodott a szellemiségtől alakítható, és segítségével újra szellemi dimenziókba emelhető a testi szerelem, ami képes összekötni a földet az éggel. "
Ne haragudj, de te ezt érted, mert ez így elég nagy marhaság.
Ha azt mondod, hogy anyagi nehézségeid voltak, megpróbáltad, de nem neked való a dolog, elhiszem. De így ezzel a szósszal nyakon öntve...
Amúgy furcsa nekem az egész projekt, valahogy nem életszerű. Persze lehet, hogy tévedek.

garbox 2010.06.22. 21:15:25

@21 hónap: Van igazság abban amit mondasz, de azt hiszem, örömlány igazából nem a döntését tudja nehezen feldolgozni, mert valójában meg se hozta a döntést. Ha én is közönséges hasonlattal akarok élni, akkor nem az jut eszembe amit előbb írtál, inkább az, hogy nem lehet b...ni és szűznek is maradni egyszerre. Örömlány túlságosan széplelkű ahhoz, hogy lemenjen kutyába. Elég csak meghallgatni az általa belinkelt Koncz Zsuzsa-számot.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.06.23. 21:45:19

Örömlány csak randizni akar, jókat kufircolni, és még pénzt is keresni. Hát, ezt lehet, csak akkor legyen femme fatale, és őrjítsen meg gazdag pasikat. Ilyen esetben a jó kufirc persze egyáltalán nem biztosított, de legalább a fennmaradó időben nincsenek gondjai. Egyébként Örömlánynak ez nyilván nem megy. Tippem nincs ... Gazdag férjjelöltek se potyognak az égből. Pedig milyen jó az a szám: It's raining men, halleluja :)
Valóban nem életszerű, és én nem is hiszem, h valóságos lenne. De akkor miért ilyen "szűzies"? :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2010.06.23. 22:14:33

"a szeretkezést olyan szent dolognak gondolom, amihez szeretet és szerelem, elfogadás és önátadás nélkül nyúlni nem szabad. Ezért a résztvevőknek arra az időre "szeretővé és szerethetővé" kell válniuk, ami nem könnyű."

Ez röviden azt jelenti hogy ő is egy olyan nő, aki csak szerelemből dug. Sokan vannak ilyenek. Ez a munka gyakran ellentmond ennek, én viszont tisztelem a törekvést, hogy összeegyeztesse a dolgot a világképével, szerintem nincs ezzel baj, max nem sikerül a pénz-projekt.

Nem hiszem, hogy ahhoz hogy valaki prostituált legyen, le kellene menni "kutyába", úgy is lehet csinálni ahogy ő teszi. De én sem érzem magam kutyának, pedig tizedilyen igényes nem vagyok..

Amúgy is: voltaképpen működik a dolog, csak nem pörög eléggé. Lehet hogy a marketingjét kellene kicsit felturbóznia? Ha a "mit vállalsz és mennyiért" kérdés fel sem merül már senkiben, mert elolvasták a bemutatkozószövegét, máris jobb lesz. Ha válogatós valaki azt jeleznie kell, és a kritériumokat is... találkoztam már olyan pasival aki ilyet keresett és nem voltam neki elég jó.

Pl ha létrehoz egy kisebb weblapot (akár magának. vannak free weblapszerkesztők) és ott leírja ezt az életfilozófiáját és linkeli a hirdetéséhez , könnyen lehet hogy beljebb lesz néhány jó vendéggel. Meg kellene próbálnia, ha eddig még nem tette.

garbox 2010.06.23. 23:10:55

@noname.blogger: A "kutyával" senkit nem akartam megbántani, sem Örömlányt, sem egyetlen pályatársát. Inkább a "mit vállalsz mennyiért" típusú pasik gondolkodásmódjára akartam ezzel utalni. Amúgy pedig a kutyapóz a legjobb családban is előfordul. :)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.24. 15:32:58

Mennyiféle értelmezés! :) Nem igazán szerettem a műelemzéseket.... Mert mindenki másként látja, és esetleg az írója tudja, hogyan is látta a világot, mikor papírra vetett valamit. Utólag meg annyi értelmezés, vélemény, ahány olvasás. Szerencsére szép színes a világ. És olyan jó, ha az ítélkezést félre tudjuk tenni...

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.24. 15:39:16

@Gloria Mundi: Úgy akarok pénzt keresni, hogy közben meg tudjak mutatni valamit, amit én jónak tartok...

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2010.06.24. 23:42:11

@garbox: Nem bántottál meg, inkább csak valamiféle sztereotípiát láttam a dolog mögött. Rengeteg ember van aki úgy gondolja, hogy ha egy nő prostituáltnak áll akkor azzal úgymond lemegy kutyába, emberileg, azaz egyrészt eladja a lelkét, az elveit, másrészt feladja a büszkeségét, felszámolja az önbecsülését. Az önbecsülés-dolgot amúgy a legfurább helyzetekben tudják előhozni, pl amikor az ember nagy vehemenciával kiáll a jogaiért, ami nem épp a csökkent önbecsülésről tanúskodik. De hát furák az emberek.

Ezzel ellentétben én nem gondolom, hogy ez egy kötelező velejárója lenne a prosti-létnek.

Ha félreértettelek volna akkor értelemszerűen semmis a hozzászólásom.

@örömlány: Szívesen. Mit? :)

garbox 2010.06.25. 13:56:13

@noname.blogger: Félre is értettél és nem is. Jól láttad a sztereotípiát, én is erre céloztam. De ez nem azt jelenti, hogy azonosulok vele, sőt épp ellenkező végletként hoztam fel. Ettől függetlenül sokakban él ez a sztereotípia (sejtésem szerint nem csak a kívülállókban, de a lányok egy részében is), és a "prostituálódik" szót az önfeladás szinonimájának tartják, még ha a szó nem is ezt jelenti valójában. De nem szeretnék mélyebb elemzésbe vagy hitvitába bonyolódni, a saját blogodon bőséggel esik szó ezekről.
Tőlem és az esetleges félreértéstől függetlenül sem kell semmisnek tekintened a hozzászólásodat.

garbox 2010.06.25. 13:59:05

@örömlány: Kinek szeretnéd megmutatni azt a valamit, amit jónak tartasz? A vendégeidnek, rajtuk keresztül a világnak, vagy az olvasóknak, netán önmagadnak?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2010.06.26. 15:40:10

@garbox:ez jobb mint gondoltam :) köszi... én egyetértek veled :)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.26. 21:02:55

@garbox: :) A kérdést úgy tetted fel, hogy egyben meg is válaszoltad.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.27. 09:24:02

@Gloria Mundi:
@idem:

Mit tartanátok életszerűnek? (Mit kellene tennem, hogy életszerű legyek?)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.06.27. 12:54:41

@örömlány: Egy barátommal beszélgettünk erről. Ő ismer vkit, aki valóban rászorult, nem csak magáért volt felelős, hanem a családjáért is, és kénytelen volt ezt az utat választani. Az a nő valóban beleugrott a dologba. Évekig csinálta, visszatérő, jól fizető vendégekkel. Te nem vagy akkora bajban, h valóban rá legyél kényszerítve a büszkeséged feladására. Ha 3 hónapja tkp nem termel nyereséget a projekt, akkor főleg. Ugyanakkor szorgalmasan írogatod a blogot. És idealistább vagy, mint bárki a kommentelők közül, pedig ide nem a trollok járnak :) (Vagy őket moderálod?)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.27. 13:35:24

@Gloria Mundi: Vagy akkora a gond, hogy az ideáim teljes feladásával sem lennék képes jelen lehetőségeim és képességeim szerint megoldani... (Büszkeség? - az az egyik legnagyobb botorság, amit ember megélhet...-szerintem)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.27. 13:41:21

@örömlány: Nem mellesleg túléltem vele 3 hónapot....

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.06.27. 16:10:32

@örömlány: Miért? Benned nincs büszkeség? Azt kötve hiszem. Lehet, h inkább méltóságnak nevezném. De a józan, okos, mértékletes büszkeség sztem elengedhetetlen.

idem 2010.07.01. 12:10:39

@Gloria Mundi: Bocs, de nem értem, hogy miért kellene valakinek a büszkeségét feladni ahhoz, hogy szexeljen? Hogy jön ide a büszkeség? Ha elveket vagy erkölcsi tartást írsz az is necces, de érthetőbb.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.07.01. 22:19:49

@idem: A prostitúcióra gondoltam, nem a sima szexre. De lehet azt is büszkén csinálni biztos.
Egyébként nem a szexszel kapcsolatban, hanem általában beszéltem büszkeségről, hogy az szükséges az emberi méltósághoz. Örömlány azt írta, h a büszkeség botorság, erre reflektáltam.

idem 2010.07.02. 13:20:38

@Gloria Mundi: Bocs, de te hoztad fel ezt a büszkeség dolgot: "Évekig csinálta, visszatérő, jól fizető vendégekkel. Te nem vagy akkora bajban, h valóban rá legyél kényszerítve a büszkeséged feladására"
Egyébként moderálást nem vettem észre.
Még az érdekelne, hogy miért nem nyereséges a projekt? Olyan magasak a kapcsolódó költségek, vagy miért?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.07.02. 17:32:45

@idem: Arra utaltam, h Örömlány nagyon válogatós, ő maga írta, h kb, mintha rendesen randizgatna. Biztos vagyok benne, h van, aki sima, nem pénzkereseti randizás esetén több kalandba belemegy, mint amennyit ő bonyolított, olykor olyanokba is, amelyeket később megbán. Vagyis Örömlány büszke, ő csak neki tetsző pasikkal kufircol. De lehet, h ez nem büszkeség. Akkor mi? Nem vettem észre moderálást én sem, de ettől függetlenül lehet, h volt. Ha az ember azonnal elkapja a dógot, akkor a többiek észre se veszik.
A nyereséges projekt az lenne, ha megoldódnának Ö.lány anyagi problémái ... Az én olvasatomban. Persze, olykor keres vmennyit. Nemtom, mennyit költ kozmikusra pl :)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.07.02. 20:01:59

@Gloria Mundi: idem:
Nem moderáltam.
Nem is válogatósságnak nevezném ezt... De minek olyannak eladni, aki nem tudja értékelni, amit kap, vagy nem tudok az igényei szerint "szolgáltatni"? (Olyan is volt, hogy azért szelektáltam, mert "kevésnek" gondoltam magam a potenciális vendég számára...) Szóval, ez az igen, de nem minden áron... (A lehető legrosszabb politika... igen, de mégse ....) Még nem igazán láttam olyan helyzetet, amit a büszkeség előremozdított volna, a büszkeség gyakran a valódi érzések elfedésére szolgál.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.07.03. 13:44:24

@örömlány: Jópofa, ha a multik is így működnének, h ha vki nem tudja értékelni a terméküket, nem adják oda neki :P
Én csak kételkedem benne, h ez így biztosítani fogja a megélhetésedet, főleg az adósságaid törlesztését.
Egyébként pedig a ffiak legtöbbször nem tudják értékelni, amit kapnak, még akkor sem, ha nem kell érte fizetniük. Sőt, akkor talán még inkább. Meglehet, h ha fizetnek, jobban megbecsülik. Nagyobb ribanc a szemükben sokx egy olyan nő, aki a saját kedvére szexel velük, mint egy olyan, aki pénzért. Ilyen a civilizációnk. :(

idem 2010.07.05. 10:13:42

@örömlány: Én is azt írtam, hogy nem moderálsz. :) Mondjuk ez egy olyan termék, aminél utólag derül ki, hogy milyen volt a szolgáltatás (mindkét fél részére). De mondjuk egy csomó embernek a külső is fontos szűrő, ez a forgalmat erőteljesen befolyásolhatja.
@Gloria Mundi: Általánosítasz. Férfiként mondhatom, hogy nem igaz a leírtak második része.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.07.06. 07:38:18

@idem: Nem mondtam, h mindenki. Te magadra vetted, pedig nem kéne. Persze, h általánosítok, tendenciákról másképp nem lehet beszélni. Szted a pasik nagy része tud tisztelni olyan nőt, aki az első randin orális szexben részesíti? Fog még akarni találkozni vele?

garbox 2010.07.06. 11:47:19

@Gloria Mundi: Úgy látszik, idem nem válaszol, én viszont nem állom meg, hogy ne reagáljak, olyan magasra dobtad a labdát: "... aki az első randin orális szexben részesíti? Fog még akarni találkozni vele?" A válasz egyértelmű: igen, ha jól csinálja. :P
Komolyan szólva az ilyen esetet nem is nevezném "randinak". Egyébként pedig nem feltétlenül ezen múlik, hogy lehet-e tisztelni egy nőt. Attól függ, az orális szexen kívül másra is tudja-e (értelmesen) használni a száját. De biztos vannak olyan férfiak is, akik nem is szeretik, ha a nő más célból is knyitja a száját. (Most lehet hogy engem fognak megkövezni mindkét oldalról.)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.07.06. 21:50:43

@garbox: Miért ne lenne az ilyen eset randi? Vhol már utaltam Philip Roth Düh c. könyvére, ott nagyon szépen ki van ez dógozva. Kifejezetten csinos és értelmes, érzékeny csaj. Mindketten egyetemisták. A pasi bele van zúgva. Jó, csak 18 éves ... És ez az 50es években játszódik. De nagyon tanulságos, sztem.

garbox 2010.07.06. 22:44:02

@Gloria Mundi: Asszem el kéne olvasnom azt a Dühöt. Addig is azt gondolom, hogy ha az első találkozáskor szinte csak szex van (mint arra egy másik blogon vannak példák), arra értettem, hogy azt én nem nevezném randinak. Persze, ha egy randi után (végén) van szex (akár orális, akár bármilyen), akkor az más eset. És most nem megyek bele abba, megvetendő-e a nőnél az ilyesmi. Ebben sem érdemes a sztereotípiákhoz ragaszkodni.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.07.06. 22:57:36

@garbox: :) Mélyen szántunk...
Randi közepén szex = nem randi, randi végén szex = randi... :D
A sztereotípiákat jobb kerülni, vagy nem?

garbox 2010.07.06. 23:11:29

@örömlány: A sztereotípiákat jobb elkerülni, igaz. Ettől függetlenül az egyes fogalmakhoz óhatatlanul tapad egyfajta jelentés, amitől nehéz elvonatkoztatni. Kinek-kinek persze mást és mást jelenthet. De nem akarom én megadni a randi definícióját, pusztán arra gondoltam, hogy a randinak van egyfajta romantikus zöngéje, amibe nálam a érzelemmentes szex nem tartozik bele. Vannak persze egyéb érzelemmentes randik is (pl. a sikertelen randik), amelyek azért kétségtelenül randinak nevezhetők. Mint tudjuk, a kivétel próbálja a szabályt. :)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.07.06. 23:15:39

@garbox: És ha kivételes a randi, akkor mi is lesz a megpróbált szabállyal?

garbox 2010.07.06. 23:22:42

@örömlány: Erre nem tudom a választ. Feladom. Passz. :)

tErika 2010.07.18. 14:41:22

Érdekes, amit csinálsz, amiért csinálod és érdekes az is, ahogyan az olvasóid próbálnak megfejteni Téged.
Az ember mindig is örök rejtély marad. Sejtem, hogy mit akarsz adni, ismerős az érzés a meg-nem-értettségről és arról, hogy tényleg adni akarsz valamit másoknak, ami csupán a jóérzés, tisztelet és boldogság keveréke. Semmi bonyolult nincsen ebben azt hiszem.
Érdekes, hogy attól függetlenül miféle anyagi gondjaid vannak mégis az érzelmi világod kerül előtérbe még önmagadban is. Nem csupán szívvel élsz, hanem a lelkeddel...ezt sokan nem fogják megérteni, én tudom.
süti beállítások módosítása