Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

örömlány

Örömlány, mert az összetett szó mindkét tagja szépet, kívánatost jelent. Blog szépségről, örömről, bánatról, szeretetről - az életről. Mert mindannyian kurvák (is) vagyunk. Okok, kérdések, történetek.

Utolsó kommentek

  • biztosbizonytalan: @Szúnyog: Mi van Veled mostanában? :) (2020.10.23. 08:48) Az élmény másik oldala
  • biztosbizonytalan: @Gloria Mundi: és válasz tőlük azóta sincs ... (2020.10.23. 08:41) Blogot írtunk 2.
  • Szúnyog: @örömlány: Természetesen. Sőt, a "projektre" is. Ma is eszembe jutott az a ház. (2018.07.18. 21:18) Rossz élmény
  • örömlány: @Szúnyog: Még emlékszik? :) <3 (2018.03.20. 09:37) Rossz élmény
  • Szúnyog: Nekem ennél sokkal szebb élményem volt egy pilisi faházban. (2017.07.11. 02:05) Rossz élmény
  • Utolsó 20

Látogatók

2010.06.08. 08:05 örömlány

The Male Machine

"Három perc alatt vége volt a legjobb szándéka és legnagyobb igyekezete ellenére. Semmit sem tehetett ez ellen, amíg meg nem értette, hogy annyira lekötötte az orgazmus -  a sajátja, a nőé és az időzítés -, hogy nem tudott odafigyelni a saját érzéseire.

Amikor ezekre az érzésekre és érzékelésekre nem csupán közbeeső állomásokként kezdett gondolni, hanem olyan élményekként, amelyeket önmagukért is érdemes élvezni, két változás történt: tudatoabbá váltak benne saját érzései, és lehetővé tették, hogy ideiglenesen csökkentse az ingerek tempóját és saját nemi izgalmának szintjét mindazokban a pillanatokban, amikor úgy érezte, hogy idő előtti csúcshoz közeledik. De - ami legalább ennyire fontos volt -a pozitív összpontosítás ezekre az érzésekre, nüanszaikra és változataikra és a velük járó kezdeményezésekre és reakciókra feloldotta a korábbi, öntudatlan sietséget is, hogy mindennek vége legyen. A korai magömlés megszűnt.

Megértette az emberi viselkedés nagy látszólagos ellentmondását - ha az ember megpróbálja figyelmen kívül hagyni, "uralni" az érzéseit, az nem nagyobb, hanem kisebb önuralomhoz és szabadsághoz vezet."

Marc Fasteau lényegi dolgot írt le fenti című könyvében. Az időtlenség  megélésének, a magömlés szabályozásának a kulcsa az érzésekbe való belemerülésben, a tudatosságban rejlik, elfojtásuk, vagy figyelmen kívül hagyásuk helyett. Tehát minél jobban belemerül a nő és a férfi a szeretkezés érzékelésébe, észlelésébe és érzéseibe, annál könnyebben tud uralkodni nemi izgalmának szintjén, az orgazmusán, és a magömlés bekövetkeztén. (További néhány bejegyzésben ennek gyakorlatáról írok majd.)

 Kérdés: miért szeretkezik bárki úgy, hogy lehetetlen legyen megtapasztalni az időtlenséget, végtelenséget és a gyönyör teljességét? (Holott ez lehetséges, mind tartós és alkalmi kapcsolatban gyaránt.) 

 

17 komment

Címkék: orgazmus korai magömlés időtlenség


A bejegyzés trackback címe:

https://oromlany.blog.hu/api/trackback/id/tr502064775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsdafarku 2010.06.08. 10:19:52

Miért nem élünk helyesen, miért nem táplálkozunk, miért nem lélegzünk, miért nem gondolkozunk helyesen?
Hosszú út vezet önmagunk megismeréséhez is, annak felismeréséhez is, hogy mi a helyes, személyiségünknek megfelelő, boldogító.Hosszú, kanyargós, rögös, van aki csak a kezdőlépéseket teszi mewg és képtelen végigmenni rajta.
Sok emberben fel sem merül a gondolat, hogy mindaz lehetséges, amit a kérdésed sugall.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.06.08. 10:51:47

Ha én örömlány lennék, remélném, h a pasi minél hamarabb végez. De te tudod ... :)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.08. 16:35:36

@Gloria Mundi: Ha erről az oldaláról nézzük az én örömlány-projektem megbukott... Valaha, amikor még szakrális vonalon művelték az örömlánykodást, a célja aligha lehetett a gyors numera... De erről szerintem Te többet tudsz.:)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.06.08. 22:21:01

@örömlány: Hát, azt nem mondanám, h pont erről olyan sokat tudnék. A szakrális vonal nem jelentett feltétlen vmi nagy spirituális szintet, mindössze annyit, h vallási ürüggyel prostituálták a nőket. (Vallási ürüggyel sokkal könnyebb beadni a legnagyobb barbárságokat is, mint anélkül.) Mert azt nekem senki nem adja be, h a nők önként és dalolva csinálták. A matriarchátusban azzal feküdtek le, akivel akartak, de azt nem lehet prostitúciónak nevezni. Az orgiák a termékenységrítusok részét képezték, de ezekben nem csak kellemes szex volt, hanem kivégzés meg pasidarabolás is. Na, ez egy más téma ...
Sztem te is kibuknál, ha egy olyan pasiba botlanál, aki annyira nem jön be, viszont a végtelenségig bírja. Nem a tantra miatt, vannak, akik így működnek, mindenféle hókuszpókusz nélkül.

vén betyár 2010.06.09. 06:35:02

@örömlány: Ha örömködni támadna kedvem, csak hozzád fordulnék.Neked olyan jó szíved van... és milyen jól el lehetne veled beszélgetni utána...:P

tapangász 2010.06.09. 10:07:13

Szerintem elég egy kis igényesség és műveltség ahhoz, hogy valaki sokáig bírja. Pl. elolvasni az Illatos kert-et és megpróbálni elérni azt amiről ott írnak: "érettségi" feltételeként kielégíteni 100 szüzet anélkül, hogy magodat hullatnád, (vagy valami hasonló a megfogalmazás). Nagyon rég olvastam, tiniként és volt igényem rá.
A másik dolog, hogy ha nagyon a párodra figyelsz - vagy valamiért nem tudod elengedni magad - akkor is eltarthat akármeddig.
Én már jártam úgy párszor, hogy nem tudtam elmenni, minden kellemes próbálkozás ellenére. Szóval "úgy" maradtam, ahogy a lányok fogalmaznak...
A szakrális prostítúció - pl. a közel keleten - inkább szólt a népesedés utánpótlásáról olyan korban, amikor a férfiakból relatív kevés volt (háborúk), ill. esetleg arról is hogy a nemzőképtelen férfiaknak is legyen gyerekük.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.09. 19:32:52

@tapangász: Kicsit másról van szó, mint a sokáig bírásról önmagában. :) Arról, hogy úgy tartson sokáig, hogy belemerülsz, elengeded magad.

tapangász 2010.06.10. 09:07:20

Igen, sajnos rossz helyre tettem a hangsúlyt.
Nálam pont a teljes elengedés a gond, mindig világít valamiféle lámpácska, ami megakadályozza az igazi extázist. Sajnos. Önbizalomhiány, bizalomhiány... és ez még csak nem is partner(típus) függő.
Az mondjuk bizonyított tény, hogy nekem sokkal jobb, ha a partneremnek jó vagy még jobb. :) Én így állok hozzá a néhány fizetős esetemhez is.

garbox 2010.06.10. 17:47:05

@örömlány: Szerintem meg azoknak a prostiknak a projektje bukik igazán, akik csak gyors numerára, a pasik lehúzására hajtanak. Ma már nem ez a menő.

rozsdafarku 2010.06.11. 08:34:10

@garbox: Hanem?Ez engem is nagyon érdekelne!Ma már mi a menő?

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.11. 11:53:33

@tapangász: Ismerkedj kicsit a Tantrával, vagy más hasonló tannal (Tao, miszticzmus), a lámpácska lekapcsolható, szerintem.

garbox 2010.06.11. 21:32:18

@rozsdafarku: Komolyan kérded? Nem akarok feltétlen komolyan felelni, de minimum az a menő hogy a csaj blogot vezet. :) Vagy nem?

garbox 2010.06.12. 09:52:51

Ha már a menőségnél tartunk, hátha érdekel valakit, illetve hátha van aki nem olvasta még: index.hu/velemeny/menonemmeno/2010/06/11/olvasoi_level_meno/

garbox 2010.06.12. 18:55:08

@örömlány: Ne keress semmi rejtvényt. Csak egy ártalmatlan cikket linkeltem be. Bocs ha off voltam. Vagy nem erre vonatkozott a kérdésed?

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.12. 20:25:10

@garbox: Neem.:) A blogolós megjegyzésedre kérdeztem rá.
(Bár kedvelem a rejtvényfejtést, most nem kerestem.)

garbox 2010.06.12. 23:03:57

@örömlány: Naszóval arra utaltam hogy díjaznivaló (menő) hogy blogot vezetsz a tevékenységedről. Itt jut eszembe, ami kevésbé menő hogy az olvasókat nem fogadod vendégként. :(
süti beállítások módosítása